بررسی امتیازات خرید پارس اقساطی:

در این مقاله سعی شده در مورد پارس اقساطی توضیح داده شود. پژو پارس یکی از اتومبیل هایی می باشد که بسیار مد نظر خانواده ها و جوانان است. در واقع کیفیت و امکانات این خودرو و همچنین قیمت مناسب آن این امتیاز را به بسیاری از خانواده‌ها و جوانان می‌دهد که بتوانند از یک خودروی خوب بهره مند شوند. پژو پارس مشابه خودرو ۴۰۶ فرانسوی و در واقع تغییر شکل یافته پژو ۴۰۵ می باشد. شرکت ایران خودرو این امکان را برای کاربران خود فراهم نموده تا بتوانند با خرید پارس اقساطی در اقساط ۳۶ ماهه مبلغ کامل اتومبیل را پرداخت کند. در واقع خرید پارس اقساطی به این صورت می باشد که کاربران می توانند با مراجعه به نمایندگی ها و یا کمپانی تولیدکننده اقدام به خرید نمایند و یا در صورت اعلام فراخوان عمومی برای اطلاع از فروش پارس اقساطی از طریق سایت های معتبر ایران خودرو که در ایران اعلام می‌شود می‌توانند برای خرید پارس اقساطی اقدام نمایند. کاربران می‌توانند نیمی از مبلغ خودرو را در ابتدا پرداخت نمایند و مابقی پول خودرو را در اقساط معین شده از طریق کمپانی به صورت ماهانه واریز نمایند. تنها نکته حائز اهمیت در این مورد این نکته می باشد که کاربران در همان زمان که ۵۰ درصد مبلغ خودرو را پرداخت می کنند می توانند خودرو را دریافت نمایند و سند خودرو به نام آنها ثبت می ‌شود. ولی کاربران تا زمانی که تمام اقساط خود را  پرداخت ننمودند، نمیتوانند اتومبیل را به صورت رسمی به نام کسی دیگر سند بزنند. کاربران در صورتی که قصد فروش اتومبیل را داشته باشند باید آن را یا به صورت قولنامه ای به فروش برساند و یا اقساط اتومبیل را به صورت کامل تسویه نمایند.

تجهیزات پژو پارس:

اصولاً برای خرید هر وسیله ای نیاز است که در ابتدا با امکانات آن آشنا شوید. برای خرید پارس اقساطی نیز لازم است ویژگی های مدل های مختلف پژو پارس را مطالعه نمایید تا بتوانید خودروی دلخواه خود را انتخاب و در نهایت خریداری نمایید. پژو پارس انواع مختلفی دارد که هر کدام آپشن های نسبت به دیگر مدل ها دارند. در ادامه سعی داریم به چند نکته اصلی که در تمام پژو پارس های تولید شده در شرکت ایران خودرو یکسان می‌باشد بپردازیم. در واقع تمام پژو پارس های تولید شده ایران خودرو در مدلهای مختلف دارایی مواردی که در ادامه ذکر می کنیم هستند:

کلیدهای کنترل: یکی از ویژگی های منحصر به فرد پژو پارس وجود کلیدهای کنترل بر روی فرمان خودرو می باشد که سبب راحتی کار برای راننده است.

سیستم صوتی: عموماً انواع مختلف پژو پارس دارای سیستم صوتی بسیار پیشرفته‌ای می باشند.

تهویه: سیستم تهویه در انواع مختلف پژو پارس به صورت اتوماتیک صورت می پذیرد.برای اطلاع از خرید و فروش اقساطی خودرو  به سایت مراجعه کنید.

چراغ های عقب و جلو: یکی از ویژگی های منحصر به فرد پژو پارس وجود چراغ های مه شکنی می باشد که در جلو و عقب خودرو تعبیه شده است.

شیشه های درهای عقب و جلو: در انواع مختلف پژو پارس شیشه های درهای جلو و عقب به صورت برقی بالا و پایین می شود.

پشتی صندلی: از ویژگی‌های خوب پژوپارس تنظیمات اهرمی در پشت صندلی جلو می باشد که کاربر می‌تواند به صورت اهرمی صندلی خود را تنظیم نماید.

دماسنج: در مدلهای جدید پژو پارس که وارد بازار شدن دماسنجی بر روی داشبورد نصب شده که قابلیت تنظیم دمای داخل کابین اتومبیل را دارد. امروز کاربران با خرید پارس اقساطی از خودرویی که دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب است و دارای امتیازات بسیاری نسبت به دیگر اتومبیل ها می باشد بهره‌مند می‌شوند.

قابلیت اتولاک: در انواع مختلف پژو پارس این امتیاز وجود دارد که بعد از حرکت درها به صورت اتوماتیک قفل شود. این امتیاز یکی از نکات مهم برای خانواده های می باشد که دارای کودکان خردسال هستند.

ترمز: چرخ های جلوی انواع مختلف پژو پارس دارای ترمز abs می باشند.

ایربگ : قبلا در مدل های مختلف پژو پارس تنها در قسمت راننده دارای ایربگ بود. اما امروزه شرکت ایران خودرو انواع مختلف پارس به صورت نقد و یا پارس اقساطی به بازار عرضه می نماید که دارای ایربگ در قسمت سرنشین و راننده می باشد.

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 021۷۱۳۳۳۱۳۳

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 155
نمایش همه
علاقه مندی ها ()