آب بندی نمای ساختمان جزء یکی از فعالیت های اساسی محسوب می شود که از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. همانطور که می دانید نمای ساختمان نیز همانند هر بنای دیگری، دارای عمر مفید می باشد و با گذشت زمان دچار فرسودگی می شود. لذا ممکن است لایه های میان مصالح ساختمانی، در اثر بارش باران، تابش نور خورشید و طوفان دچار فرسایش شود. در نتیجه با استفاده از متریال با کیفیت و مواد اختصاصی، درزهای ایجاد شده را پوشش می دهند. به عنوان مثال برای پوشش درز پنجره ها، ترک های روی نمای ساختمان، شوره زدگی های ساختمان، از مواد شیمیایی با کیفیت که دارای چسبندگی بالا باشد، استفاده می شود. اجرای آب بندی نمای ساختمان نیاز به تخصص دارد و مراکز خدماتی ساختمان، توانایی انجام چنین کارهایی را برای ساختمان های بزرگ و کوچک دارند. لذا در ادامۀ مقاله به برخی از این مواد آب بندی نما، اشاره خواهیم نمود. برای اطلاع از خدمات آب بندی نمای ساختمان به سایت مراجعه کنید. 

مرکز خدمات آب بندی نمای ساختمان

در صورت مشاهدۀ هر نوع ترک خوردگی، شکستگی، افتادن مصالح نما و از بین رفتن درزهای نمای ساختمان، می توانید از خدمات مراکز تخصصی اجرای آب بندی نمای ساختمان استفاده نمائید. به این ترتیب با استفاده از خدمات چنین شرکت هایی می توانید عمر سازه های ساختمانی را ارتقاء ببخشید. شیوه های مختلفی برای اجرای بازسازی نمای ساختمان یا همان آب بندی نمای ساختمان وجود دارد. طناب، بالابر و داربست برخی از روش هایی است که به واسطۀ آنها می توان اجرای آب بندی نمای ساختمان را با اطمینان انجام داد. آجر، سیمان، سنگ، کامپوزیت و شیشه از رایج ترین مصالحی است که برای طراحی نمای ساختمان به کار برده می شود. با توجه به بارش باران، باد و طوفان و تابش مستقیم نور خورشید، موجب از بین رفتن درزهای نمای ساختمان می شود.

عموماً برای پوشاندن درزهای نمای ساختمان از چسب بهای با کیفیت چون چسب آکریلیک، سیلیکون و همچنین پلی یورتان استفاده می شود. در واقع استفاده از این مواد شیمیایی برای پوشش سطوح ناصاف و درزهای به وجود آمده در نمای ساختمان بسیار ضرورت دارد. امروزه مجریان این طرح می توانند با استفاده از چسب آب بندی نما، نمای ساختمان را عایق بندی نمایند و بدین وسیله بتوانند میزان نفوذپذیری رطوبت، گرما و همچنین سرما را به داخل محیط ساختمان کاهش دهند. در واقع استفاده از چسب های آب بندی برای نمای ساختمان موجب افزایش طول عمر ساختمان می شود. علاوه بر آنکه زیبایی نمای ساختمان را مجدد به حالت پیشین خود باز می گرداند. برای اجرای آب بندی نمای ساختمان در شرق تهران به سایت مراجعه کنید. 

چسب بتن، سوپر واتر پروف و چسب آکواریوم برخی از چسب های رایج برای آب بندی نمای ساختمان محسوب می شوند که از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. از این رو می توانید از خدمات مراکز تخصصی آب بندی نمای ساختمان برای از بین بردن ایرادات نمای ساختمان های مختلف استفاده نمائید. نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با آب بندی نمای ساختمان وجود دارد، این است که هر کدام از مصالح ساختمانی نما، نیاز به متریال مخصوص دارند. آب بندی نمای سنگ، سیمان، آجر، کامپوزیت و شیشه هر کدام از آنها نیاز به چسب های مخصوص دارد. در نتیجه بدین صورت می توانند از چسبندگی بالای این متریال در پوشاندن درزهای ایجاد شده در نمای ساختمان استفاده نمایند. آب بندی نمای کامپوزیتی ساختمان را می توان با استفاده از چسب آکواریوم انجام داد. سپس با استفاده از کاردک، چسب های اضافی موجود بر روی سطوح کنده می شود. در ضمن برای سطوح غیر صیقلی نمای ساختمان چون سنگ و سیمان، می توان از مواد نانو، مایع های پلیمری شفاف و رزین استفاده نمود.

گروه نما روز از جمله شرکت های ساختمانی است که در زمینۀ ارائه خدمات تخصصی برای نمای ساختمان فعالیت می کند.

 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 178
نمایش همه
علاقه مندی ها ()