مزیت های اسکی فضایی باشگاهی:

اسکی فضایی باشگاهی نوعی از دستگاه اسکی فضایی می باشد. نوع دیگر این دستگاه اسکی فضای خانگی است که هر کدام از آن ها دارای کاربرد ها و مزایای بسیار زیادی هستند. ولی ما در این مقاله می خواهیم در مورد مزایای استفاده از اسکی فضایی باشگاهی صحبت کنیم. همان طور که می دانید در اکثر باشگاه‌ هایی که ورزش‌ هایی مانند بدنسازی در آن ها دیده می‌ شود دستگاه اسکی فضایی باشگاهی در انواع مختلفی وجود دارد. این دستگاه دارای دو عدد  پدال پا بوده و دو عدد دستگیره نیز دیده می ‌شود. فرد با قرار گرفتن روی این دستگاه که شبیه تردمیل است می تواند دست ها و پا های خود را در جهت رو به جلو رو به عقب و به شکل بیضی مانند بچرخاند که در این صورت همه اندام های بدن فرد درگیر خواهد شد چنین ورزشی که روی همه اندام های بدن تمرکز خواهد کرد می تواند جریان خون بدن را با سرعت بیشتری در رگ ها به جریان بیندازد. در این صورت قلب انسان با فعالیت بسیار بیشتری مواجه خواهد شد و در نتیجه آن ظرفیت تنفسی افراد به دلیل بالا رفتن میزان ضربان قلب افزایش خواهد یافت. خرید اسکی فضایی باشگاهی همان طور که گفته شد دارای مزیت های بسیار زیادی است. از مزیت های این دستگاه این است که مانند تردمیل نمی‌ تواند ضرر های زیادی برساند. همان طور که می ‌دانید فرد با تردمیل دچار سایش زانو خواهد شد به خصوص برای افرادی که به صورت ثابت از دستگاهی استفاده می ‌کنند که تنوع زیادی در حرکات آن ها وجود ندارد. فرد با دویدن منظم و یکنواخت روی این دستگاه پس از مدتی دچار زانو درد شده و زانو های این فرد دچار سایش خواهد شد که اثرات استفاده از چنین دستگاهی می تواند تا آخر عمر به همراه فرد باشد. ولی اسکی فضایی باشگاهی این گونه نیست و استفاده از آن می ‌تواند علاوه بر افزایش ظرفیت تنفسی بسیار کم خطر باشد.

سایر مزایای استفاده از اسکی فضایی باشگاهی:

اسکی فضایی باشگاهی به دلیل استفاده از همه اندام ها در ورزش کردن می تواند عمل چربی سوزی را برای همه اندام ها انجام دهد. ضمن این که در این صورت کالری بسیار بیشتری سوزانده خواهد شد و فرد می ‌تواند در مدت زمان بسیار کمتری خود را به نوعی لاغر کرده و به تناسب اندام برسد .اسکی فضایی برای همه افراد پیر جوان و تا افرادی که دچار بیماری های قلبی هستند مناسب بوده و هر فردی می تواند با برنامه ریزی منظمی به ورزش کردن با آن ها بپردازد. اسکی فضایی که در باشگاه مورد استفاده قرار می گیرد می ‌تواند به حرکت های مختلفی تنظیم شود و با تنظیم کردن این دستگاه فرد می ‌تواند ورزش خود را به صورت های مختلفی تغییر دهد که در این صورت ورزش کردن از یکنواختی در آمده و فرد استفاده از آن انواع حرکات را انجام خواهد داد که در این صورت ضمن ورزش پایین تنه، اندام هایی که در بالا تنه قرار دارند نیز درگیر شده و چربی سوزی در آن ها نیز اتفاق خواهد افتاد. از مزیت ‌های دیگر دستگاه اسکی فضایی این است که می ‌توان این دستگاه را حتی در منازل نیز مورد استفاده قرار داد. شرکت ‌های تولید کننده اسکی فضایی علاوه بر تولید نوع باشگاهی و خانگی آن را نیز به تولید رساندند که افرادی که وقت کافی برای باشگاه رفتن ندارند بتوانند در خانه ها و منازل به استفاده از آن بپردازند. خرید اسکی فضایی که در باشگاه ها استفاده می شود به گونه ای است که می توان از آن ها در منازل نیز استفاده کرد این دستگاه ها به دلیل دارا بودن موتور بسیار قوی نسبت به اسکی فضایی خانگی برای استفاده روزمره ورزشکاران حرفه ای بسیار مناسب بوده و حتی برای خانواده ‌های پرجمعیت که از آن زیاد استفاده می کنند بسیار مناسب می باشد. ضمن این که دارای برند های گوناگون بوده و فرد با بودجه خود می ‌تواند به خرید یکی از آن ها بپردازد.

تماس دفتر مرکزی :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 229
نمایش همه
علاقه مندی ها ()