کاغذ دیواری دیوار پوشی است که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته و افراد برای تغییرات خوب و ارزان از ان بهره می برند. ایجاد تنوع در خانه یا محل کار لازم است و شما با استفاده از  خرید کاغذ دیواری می توانید این تغییرات را به وجود آورید، کاغذ در صورت استفاده ی صحیح می تواند زیبایی خاصی را به محیط ببخشد.

خرید انواع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها را می توانید از فروشگاه های دکوراسیون تهیه نمایید. هر یک از کاغذ دیواری ها با توجه به جنس و کیفیت و برند و.... دارای قیمت های مختلفی می باشند که با توجه به بودجه ای که تعیین می کنید می توانید مدل های مورد نظر را تهیه کنید. البته کیفیت مهم تر از کمیت بوده و به دلیل این که کاغذ دیواری بخش زیادی از دیوار را به خود اختصاص می داد احتمال آسیب دیدگی در آن زیاد بوده و اگر کاغذ دیواری خریداری شده کیفیت بالایی داشته باشد ، دوام بالاتری داشته و مقاوم است.برای اطلاع از فروش کاغذ دیواری های حراجی به سایت مراجعه کنید.

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری های سه بعدی انواع جدیدی از کاغذ دیواری ها هستند که دارای تصویر سه بعدی و زنده می باشند. این کاغذ دیواری ها بسیار جذاب بوده و می تواند بر روی محیط تاثیرات بالایی بگذارد مثلا انواع شکل ها و مناظر باعث باز تر دیده شدن فضا می شود. انتخاب کاغذ دیواری مناسب با اتاق مورد نظر مهم بوده و باید طرح آن را مناسب با فضا انتخاب کرد. در محیط های کاری می توان از کاغذ دیواری های مرتبط با کار استفاده کرد. در اتاق کودکان می توان از کاغذ دیواری های کودکانه و کارتونی استفاده کرد، برای اتاق های خواب می توان از طرح های آرلمش بخش مانند گل استفاده کرد.  به سایت مراجعه کنید و از محصولات ما دیدن نمایید .

 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 106
نمایش همه
علاقه مندی ها ()