چاپ پوستر دیواری با ارزان قیمت

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از بزرگترین و مجرب ترین شرکت های طراحی و چاپ پوستر دیواری با ارزان ترین قیمت و بالاترین سطح کیفی می باشد، این مرکز معتبر سالهاست که با استفاده از مدرن ترین دستگاه های چاپی و استفاده از بهترین گرافیست ها و طراحان داخلی، توانسته بهترین و باکیفیت ترین پوستر های دیواری را چاپ نماید و اعتماد خریداران را کسب کند. متقاضیان استفاده از خدمات طراحی و چاپ سفارشی پوستر دیواری با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز می توانند به راحتی سفارش های خود را ثبت نمایند، و آن ها را در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالاترین سطح کیفی از سراسر کشور دریافت نمایند. برای اطلاع از فروش پوستر دیواری به سایت مراجعه کنید. 

در طراحی و چاپ پوستر دیواری با کیفیت و جذاب معمولا از دستگاه های چاپ حرفه ای مانند چاپ دیجیتال و سابلیمیشن استفاده می شود، که با کیفیت بسیار بالا و وضوح بسیار بالای انواع تصاویر رنگی و سیاه و سفید را با تفکیک بسیار عالی چاپ می کند. برای خرید پوستر دیواری طرح برجسته به سایت مراجعه کنید. 

نوع مکان را از نظر اداری یا مسکونی یا اموزشی و... در خریدتان لحاظ کنید. برای محیط های آموزشی با توجه به نوع آموزش می توان از طرح های مرتبط استفاده کرد البته طرح های هندسی، کلاسیک، راه راه نیز برای این مکان ها مناسب است. برای منازل استفاده از پوستر دیواری تنوع بالاتری دارد، انواع منظره، چهره، طرح های کلاسیک، مدرن، حیوانات، کودکانه و... مناسب بوده و می توان به طور مناسب از آن ها استفاده کرد. در مکان های اداری می توان پوستر های مرتبط با شغل را به کار برد یا از انواع اشکال ساده استفاده کرد.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 114
نمایش همه
علاقه مندی ها ()