پوستر سقفی از تزئیاتی است امروزه بسیار رواج پیدا کرده است. پوستر ها ی سقفی می توانند تغییرات بزرگی را در دکوراسیون ها ایجاد کنند. پوستر سقفی همانند پوستر های دیواری دارای جذابیت بسیاری بوده و اگر انتخاب درستی داشته باشید می توانید به اتاق رنگ و رویی زیبا ببخشید.

پوستر سقفی دارای طرح های مختلفی می باشد که هر کدام مناسب برای محیط های مختلفی بوده و برای داشتن دکوراسیونی زیبا باید به صورت درست و مناسب با دکوراسیون انتخاب شود. طرح های رایج از پوستر های سقفی ، انواع طرح های آسمان، سنتی، فرشته، طبیعت می باشد که می تواند در هر اتاق یک نوع را نصب کرد. شما باید بتوانید به صورت خلاقانه از پوستر های سقفی استفاده نمایید و رنگ و طرح آن با دکوراسیونی هارمونی ایجاد نماید. برای خرید پوستر سقفی به سایت مراجعه کنید.

نصب پوستر های سقفی آسان بوده و ریخت و پاش ندارد بنابراین می توان در زمان کوتاهی آن را نصب کرد اما برای نصب نیاز به فرد ماهری داربم تا بتواند به خوبی نصب پوستر سقفی را انجام دهد.

فروشگاه دکور آفیس انواع پوستر های سقفی را با کیفیت های بسیار بالا به فروش می رساند. این مرکز معتبر با سال ها فعالیت در بخش فروش انواع لوازم دکوراتیو و تزئیات داخلی توانسته خدمات دهی بسیار خوبی را به مشتریانش ارائه دهد و محصولات خود را با قیمت های بسیار مناسب به فروش برساند. برای خرید پارکت به سایت مراجعه کنید.

از پوستر سقفی می توان برای اتاق های پذیرایی ،اتاق خواب یا در محل های کاری استفاده شود. برای خانه می توان از انواع این پوستر ها استفاده کرد تا فضای خانه را دلنشین و جذاب نمود اما در محل های کاری نیز می توان از طرح های کلاسیک و یا آسمان و یا مرتبط با شغل همراه با خلاقیت استفاده کرد.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 134
نمایش همه
علاقه مندی ها ()