برای انجام کفسازی بتنی کف سوله باید در ابتدا زمین عاری از هرگونه آلودگی و ناهمواری باشد سپس مگر ریزی را انجام می دهند این کار باید بسیار با دقت انجام شود تا کیفیت خوبی ایجاد شود. بتون مگر بتونی است که در آن سیمان بسیار کمی استفاده می گردد و این بتن دارای کیفیت پایینی است و دلیل استفاده از این بتن در ابتدای کف سازی بتنی به این خاطر است که این بتن اجازه نمی‌دهد که آب به خاک نفوذ کند. همینطور این بتون اجازه نمی دهد که سیمان جذب خاک شود و بستر خاک را برای انجام کف سازی بتنی آماده می‌کند. پس از آن نوبت به آرماتوربندی می‌رسد در این مرحله باید از میلگرد های سالم و بدون زنگ زدگی استفاده شود تا نتیجه مطلوبی حاصل گردد. برای اطلاع از خدمات کفسازی بتنی به سایت مراجعه نمایید. 

کفسازی بتنی باکیفیت

هر یک از مراحل کف سازی بتنی کف سوله بسیار مهم است و باید با دقت و به صورت استاندارد انجام گردد تا درنتیجه در طول زمان ماندگار باشد و ایرادی پیدا نکند. مرکز سپهر آرمه یکی از مراکز ارائه دهنده خدمات کفسازی بتنی می‌باشد . این مرکز با استفاده از نیروی کار مجرب بهترین خدمات را به شما ارائه می دهد همچنین هزینه های اجرای انواع کفپوش ها در این مجموعه بسیار مناسب می باشد. برای اجرای کف پوش سوله از انواع کفپوش ها مانند کفپوش اپوکسی ، بتن سخت رنگی و یا کفپوش پلی یورتان استفاده می شود.

برای اطلاع از خدمات ساخت استخر به سایت مراجعه کنید. 

اگر شما هم می‌خواهید کفسازی بتنی و اجرای انواع کفپوش ها را به بهترین شکل ممکن انجام دهید که دارای کیفیت بالا و ماندگاری خیلی خوبی باشد می توانید با ما تماس بگیرید. هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه همواره در تلاش بوده تا بهترین خدمات را به مشتریانش ارائه دهد.

  

آدرس  :  تهران , سعادت آباد خیابان علامه طباطبایی کوچه 38 پلاک 3 واحد 1

ایمیل  :   info@sepehrarmeh.com

شماره تلفکس  : 88680011 -021

پشتیبانی فنی : 09125866685-09121236190

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 143
نمایش همه
علاقه مندی ها ()