لاستیک جزء یکی از قطعات اصلی خودرو به حساب می آید. در واقع اتومبیل با استفاده از تایر می تواند حرکت داشته باشد و به وسیلۀ قدرت گشتاور موتور، می توان سرعت لاستیک را بهبود بخشید. کلیۀ قطعات و دستگاه صنعتی، نیمه صنعتی و لوازم خانگی بر اساس یک سری مشخصات فنی ساخته می شوند. تولید لاستیک با دو ساختار بایاس و رادیال ساخته می شود. بنابراین رانندگان باید نسبت به خرید قطعات و لوازم یدکی خودرو اهمیت بیشتری قائل شوند. طراحی لاستیک به نحوی است که شامل اجزای مختلفی به صورت چند لایه می باشد که باعث افزایش مقاومت و دانسیتۀ تایر می شود و انعطاف پذیری لاستیک را نسبت به شرایط محیطی افزایش می دهد. برای اطلاع از قیمت لاستیک به سایت مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک یکی از بزرگ ترین فروشگاه های تأمین کننده و عرضه کنندۀ لاستیک در تهران می باشد. این مجموعه با اتکا به توانایی فنی و تخصصی از توان تجربیات بازرگانی خویش توانسته بر میزان فروش انواع لاستیک بیفزاید.

راهنمای خرید انواع لاستیک سواری

تنوع برند و مدل های تایر در سراسر جهان بسیار است. بدین ترتیب استفاده از تجربیات و دانش افراد متخصص، به شما کمک می کند که بتوانید با قیمت ارزان، بهترین تجربۀ خرید انواع لاستیک سواری را داشته باشید. از این رو می توانید از خدمات مشاوره انتخاب و خرید لاستیک اسپرت، سواری، باری و غیره استفاده نمائید. لاستیک خودرو از متریال با کیفیت کائوچو، سیم، نخ پلی استر، انواع محافظت کننده و همچنین دوده ساخته می شوند که در نتیجۀ آن فروش لاستیک های رادیال رونق پیدا کرده است. از این رو باعث افزایش طول عمر لاستیک، سرعت بخشیدن به قابلیت ترمزگیری، کاهش مصرف سوخت و سهولت در رانندگی شده است.برای اطلاع از فروش لاستیک رودستون به سایت مراجعه کنید. 

پیش از خرید انواع لاستیک سواری برند ایرانی و خارجی، می توانید علاوه بر مراجعۀ حضوری به صورت اینترنتی و مراجعه به وب سایت فروشگاه رینگ و لاستیک چرخ و یدک، از موجودیت و قیمت مدل تایر مورد نظر خود اطلاع پیدا کنید.

 

 فروشگاه چرخ و یدک

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 149
نمایش همه
علاقه مندی ها ()