فروش لاستیک به تناسب تولید و عرضۀ انواع خودرو سواری و غیر سواری با برندهای مختلف در سراسر کشور، انجام می گیرد. لاستیک جزء مهم ترین قسمت خودرو می باشد که نقش مهمی بر روی میزان سرعت خودرو و همچنین کنترل پذیری فرمان توسط راننده دارد. بنابراین شاهد فروش انواع بهترین لاستیک در جهان و همچنین ایران می باشیم. فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک به عنوان یکی از بزرگ ترین فروشگاه هایی است که با راه اندازی وب سایت رسمی، امکان خرید آنلاین انواع لاستیک سواری ایرانی و خارجی را با بهترین قیمت فروش انواع لاستیک و کیفیت اصل برای مشتریان علاقه مند به خرید غیر حضوری فراهم نموده است.

فروش لاستیک سواری و شاسی بلند

فروش لاستیک خودرو سواری بر طبق دو دسته بندی اصلی چون خودرو سواری و شاسی بلند صورت می گیرد. همانطور که می دانید میزان وزن یا بار هر کدام از این مدل خودروها نسبت به یکدیگر متفاوت می باشد. بنابراین به صورت جداگانه فروش لاستیک شاسی بلند، سواری، کشاورزی، ماشین آلات صنعتی و راهسازی در سراسر جهان صورت می گیرد.برای خرید لاستیک بارز  به سایت مراجعه کنید. 

تاریخ تولید، نوع سایش آج، حداکثر بار مجاز، حداکثر مقاومت دمای حرارتی، حداکثر سرعت مجاز، میزان چسبندگی تایر بر روی سطح جاده در شرایط آب و هوایی مختلف، نسبت ارتفاع تایر به رینگ، عمق رینگ و شاخص بار از مهمترین مؤلفه هایی هستند که بر روی تایر حکاکی می شوند. از این رو فروش انواع لاستیک نیز بر همین اساس انجام می گیرد. در نتیجه اگر سابقۀ خرید تایر ندارید، توصیه می کنیم که از دانش افراد فنی استفاده نمائید و به صورت اینترنتی نیز اطلاعاتی در رابطه با مفاهیم اعداد و حروف مندرج بر تایر بدست آورید.

فروشگاه رینگ و لاستیک چرخ و یدک به عنوان یکی از فروشندگان مجرب در زمینۀ فروش لاستیک و پخش انواع لاستیک سواری با قیمت ارزان در تهران می باشد.

 فروشگاه چرخ و یدک

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 129
نمایش همه
علاقه مندی ها ()