خرید لاستیک یکی از دغدغه های بزرگ رانندگان است. تایر از اجزای اصلی خودرو محسوب می شود و به دلیل تماس مستقیم با سطح جاده، نقش مهمی در کارکرد و سرعت واکنش خودرو دارد. به همین منظور خرید و فروش لاستیک یکی از مسائل جدی و مهم برای مالکان خودرو محسوب می شود و باید آن را جدی گرفت. اگر برای خرید لاستیک رادیال و چند لایه اطلاعات جامعی ندارید، می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چرخ و لاستیک، پس از بررسی انواع لاستیک خارجی و ایرانی و مشورت با کاشناسان فروش، تجربۀ بهترین خرید انواع لاستیک سواری را کسب نمائید.

خرید لاستیک سواری

در واقع از طریق جستجو در فضای اینترنت و یا أخذ مشورت از کارشناسان فروش تایر می توانید اطلاعات جامعی نسبت به ویژگی های لاستیک با کیفیت کسب نمائید. بدین ترتیب می توانید با اطمینان خرید لاستیک و رینگ سواری با کیفیت را داشته باشید.برای خرید لاستیک ایران تایر به سایت مراجعه کنید. 

حداکثر میزان بار مجاز، حداکثر سرعت مجاز، ابعاد تایر و رینگ، تاریخ تولید، مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ تایر، تعداد لایه های تایر، نوع ساختار تایر، پهنای رینگ نسبت به لاستیک، قطر لاستیک، ارتفاع عاج، مقاومت حرارتی تایر و میزان چسبندگی لاستیک نسبت به سطح جاده در شرایط آب و هوایی مختلف و ... از مهمترین عواملی هستند که بر روی تایر با استفاده از حروف لاتین و اعداد مشخص شده اند. بنابراین افراد با آگاهی نسبت به آنها می توانند مناسب ترین خرید لاستیک اسپرت و سواری را برای خودروی خود داشته باشند.

به این نکتۀ طلایی توجه داشته باشید که خرید لاستیک با قیمت ارزان زمانی مهم است که کیفیت تایر را نیز مد نظر قرار داده باشید و از داشتن تاریخ اعتبار آن اطمینان حاصل نمائید.

اگر قصد خرید لاستیک با دوام و قیمت ارزان دارید ، می توانید با مرکز فروش فروشگاه رینگ و لاستیک چرخ و یدک تماس بگیرید.

 

 فروشگاه چرخ و یدک

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 153
نمایش همه
علاقه مندی ها ()