لاستیک رودستون از دیگر برندهای کشور کرۀ جنوبی به حساب می آید. شرکت رودستون، از ابتدای فعالیت حرفه ای خود در زمینۀ تولید انواع لاستیک سواری و غیر سواری، توانسته میزان کیفیت محصولات خود را ارتقاع ببخشد و بتواند انواع لاستیک سواری رودستون را در دسترس طرفدارن خود در سراسر جهان قرار دهد. در ایران نیز فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک تلاش کرده که بتواند نیاز علاقه مندان این برند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تأمین نماید و مشتریان بتوانند با قیمت ارزان، لاستیک های رودستون را خریداری نمایند.برای خرید لاستیک رودستون به سایت مراجعه کنید. 

فروش لاستیک رودستون چند لایه

فروش لاستیک رودستون چند لایه به دلیل کیفیت بالایی که دارد، مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است. در واقع برای ساخت تایر از چندین لایه با الیاف مقاوم نایلونی، نخ ابریشم و همچنین پلی استر با دوام استفاده می شود که بتواند چسبندگی لازم را برای تایر رودستون ارتقاء ببخشد.برای خرید لاستیک هانکوک به سایت مراجعه کنید. 

برخی از لاستیک رودستون رادیال تولید می شوند که دارای یکسری ویژگی های خاص می باشند. در ساخت این نوع تایرها، نخ های لایه در امتداد خط مرکزی لاستیک، زاویۀ 90 درجه ایجاد می کند و در جهت شعاعی قرار گرفته می شوند. جنس نخ لایه های لاستیک رودستون از ریون یا همان پلی استر است تا بتوانند پایداری حرکتی بین لایه های آج را محفوظ نگه دارد. در انتها نیز برای قسمت کمربند تایر نیز از الیاف با جنس نخ و یا سیم فولادی استفاده می شود.

کاهش مصرف سوخت، پایداری حرکت خودرو، طول عمر بالا، سهولت در رانندگی، افزایش شتاب گیری و واکنش ترمزگیری از مهمترین ویژگی های لاستیک رودستون رادیال به حساب می آید.

فروشگاه رینگ و لاستیک چرخ و یدک نیز با تجربۀ تأمین چند سالۀ تایرهای ایرانی و خارجی، با عرضۀ انواع لاستیک رودستون سواری با متریال با کیفیت ، توانسته رضایت مشتریان خود را بیش از پیش جلب نماید.

 

 فروشگاه چرخ و یدک

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 122
نمایش همه
علاقه مندی ها ()