انواع سبک های کاغذ دیواری

انواع سبک های کاغذ دیواری نیز به تنوع تعداد سبک های هنری می باشد و برای هر سبک و سیاقی از معماری و طراحی داخلی ساختمان می توان از یک کاغذ دیواری مناسب و هماهنگ استفاده کرد، تا زیبایی و جلوه این روکش های دیواری را بتوان چند برابر نمود. انواع کاغذ دیواری مدرن، کاغذ دیواری کلاسیک و کاغذ دیواری سنتی را می توان در شمار پرمخاطب ترین نوع این محصولات در بازارهای جهانی قرار داد، که در بیشتر دکوراسیون های اداری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند، و ویژگی های طراحی در هرکدام از آن ها متفاوت می باشد. به عنوان مثال انواع کاغذ دیواری پذیرایی کلاسیک را می توان به دلیل استفاده از رنگ های براق و طراحی های بسیار ظریف در شمار محبوب ترین و گران ترین کاغذ دیواری ها قرار داد، که در کیفیت ها و رنگ های مختلف طراحی و تولید می شوند و می توان به سادگی از آن ها در اغلب معماری های داخلی ساختمان استفاده کرد و یک محیط بسیار شکیل و جذاب را طراحی نمود. برای اطلاع از خرید و فروش کاغذ دیواری  به سایت فروشگاه دکور آفیس مراجعه کنید. 

فروش کاغذ دیواری با مناسب ترین قیمت

فروش کاغذ دیواری با مناسب ترین قیمت از جمله خدماتی است که از طریق نمایندگی معتبر واردات و پخش دکورآفیس به متقاضیان این محصولات در سراسر کشور اعطاء می شود، این مجموعه بزرگ تزئینات داخلی ساختمان با عرضه و فروش تمامی محصولات خود با بهترین بسته بندی و در کوتاه ترین زمان ممکن توانسته رضایت و اعتماد مشتریان را جلب نماید. برای اطلاع از فروش کاغذ دیواری حراجی  به سایت مراجعه کنید. 

متقاضیان خرید کاغذ دیواری در طرح ها و سبک های متنوع با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورآفیس می توانند محصولات مورد نظر خود را با ارزان ترین قیمت سفارش دهند و در کوتاه ترین زمان ممکن همراه با گارانتی اصالت کالا تحویل بگیرند.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 116
نمایش همه
علاقه مندی ها ()