خصوصیات سیستم شوت زباله:

سیستم شوتینگ زباله از سیستم هایی است که امروزه استفاده از آن ها در بسیاری از ساختمان ها دیده می شود. نصب و استفاده از چنین سیستمی بسیار کارآمد بوده و می تواند بسیاری از هزینه ‌های جاری ساختمان را کاهش دهد. سیستم شوت زباله دارای ویژگی ها و خصوصیات بسیار زیادی است که این خصوصیات ناشی از اجزا و متریال به کار برده شده در انواع سیستم شوتینگ زباله می باشد. اولین ویژگی و خصوصیاتی که می ‌توان برای سیستم شوت زباله نام برد مربوط به جنس و یا متریال به کار برده شده در این سیستم است. باید گفت سیستم شوتینگ زباله باید به گونه ای باشد که در برابر زباله های سنگین و سبک مقاومت بالایی داشته باشد و به هیچ عنوان آسیبی نبیند. زیرا همان طور که می ‌دانید در زباله ‌های ساختمان ‌ها اجسام مختلف از آهن ‌آلات گرفته تا پلاستیک و حتی شیشه و جسم های سنگین دیگر ممکن است وجود داشته باشد و اگر جنس چنین سیستمی مناسب نباشد و یا مرغوب نباشد ممکن است در همان ابتدا این سیستم آسیب ببیند و زباله ها به مقصد مورد نظر خود نرسیده و در نتیجه بوی بد و حشرات موذی ساختمان را در بر بگیرد. پس بهتر است در همان ابتدا از سیستمی استفاده کنید که دارای بهترین متریال باشد تا بتوان سال های بسیار زیادی از آن استفاده نمود. یکی دیگر از خصوصیاتی که می ‌توان برای  سیستم شوت زباله نام برد این است که کانال اصلی به کار برده شده در این سیستم باید دارای متریالی باشد که کاملاً صیقلی و صاف بوده تا بتواند زباله ها را از خود به راحتی عبور دهد و به نوعی این سیستم باید کاملاً لیز باشد تا هیچ گونه اصطکاکی توسط سطح کانال اصلی و زباله ها به وجود نیاید.شرکت نخستین کار اجرای انواع سیستم های شوتینگ زباله را با کیفیت بسیار بالایی انجام می دهد.

سایر ویژگی های سیستم شوت زباله:

یکی دیگر از ویژگی هایی که می توان برای سیستم شوت زباله نام برد این است که کانال اصلی که در این سیستم به کار برده شده است باید دارای شیبی باشد که بتواند با سرعت متوسط و بسیار مطلوبی زباله ها را به بیرون از ساختمان انتقال دهد. اگر فرد زباله را به درون کانال بیندازد و زباله با سرعت بسیار بالا به بیرون از ساختمان پرتاب شود، ممکن است به مقصد اصلی نرسیده و زباله به بیرون از سطل زباله پرتاب شود و یا ممکن است حتی سطل زباله به زمین بیفتد و زباله‌ های دیگر را زمین بریزد و چنین سیستمی علاوه بر این که می ‌تواند پر کاربرد باشد پر ضرر نیز خواهد بود. اگر شیب کانال اصلی سیستم شوتینگ زباله کم باشد نیز زباله ها با سرعت بسیار کم و یا به گونه ‌ای حرکت می‌ کنند که ممکن است که یکی از آن ها و یا به طور کلی زباله در جایی متوقف شود که در آن صورت مشکلات بسیار زیادی ایجاد خواهد شد. اندازه و سایز سیستم شوتینگ زباله باید به گونه ای باشد که بتواند زباله های ساختمانی را به راحتی در خود جای داده و کانال آن باید به اندازه ‌ای باشد که هیچ گونه زباله ای در آن گیر نکند.  برای اجرای سیستم شوت نخاله به سایت شرکت نخستین کار مراجعه کنید. 

یکی دیگر از ویژگی هایی که می توان برای سیستم شوت زباله نام برد، این است که این سیستم حتماً باید دارای سیستم هواکش و کانال هواکشی باشد که بتواند هوای نامطبوع را از کانال اصلی خارج کند و همچنین باید بتواند هوای آزاد را به درون این سیستم بفرستد تا امکان رشد میکروب ها به حداقل برسد. ضمن این که در داخل سیستم شوتینگ زباله نازل آب وجود داشته و می توان به وسیله این نازل ها و مواد شوینده که در آن ها تعبیه شده است به شستشوی کلی سیستم پرداخت که در نتیجه امکان آلودگی این سیستم کاهش پیدا کرده و در نتیجه بوی نامطبوع، حشرات و جانوران موذی به سمت این ساختمان نخواهند آمد.

شرکت نخستین کار

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

فکس : 02177148025

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 124
نمایش همه
علاقه مندی ها ()