دنا اقساطی از جمله محصولات شرکت خودروسازی ایران خودرو است که از کیفیت بالای بدنه، موتور و شکل ظاهری برخوردار است. تولید خودرو دنا پس از خودروهای سمند، رانا و سورن در ایران خودرو آغاز شد و افراد زیادی را علاقه مند ساخت. از این رو شرایط  فروش دنا اقساطی را در کنار فروش نقد دنا در اختیار مشتریان قرار دادند که افراد راحت تر از گذشته بتوانند با قیمت و شرایط مناسب خودروی مورد دلخواه خود را خریداری نمایند.

مجموعۀ سایا خودرو دارای سابقه طولانی مدت در زمینۀ فروش خودرو به صورت نقد و اقساط بلند مدت و کوتاه می باشد. از این رو برای خرید دنا اقساطی می توان به این مجموعۀ فعال مراجعه داشته باشید.

فروش دنا اقساطی تحویل فوری

چند سال اخیر فروش دنا اقساطی با تحویل فوری خودرو مورد توجه خریداران قرار گرفته شد چون بدین وسیله افراد از همان ابتدای اخذ قرارداد می توانند خودروی خود را داشته باشند و در عین حال به ادامۀ تسویۀ الباقی مبلغ خودرو بپردازند. خودرو دنا یکی از محصولات با کیفیت ایران خودرو است و افراد زیادی علاقه مند به خرید دنا اقساطی با موتور EF7 می باشند که مطابق با استانداردهای ایمنی طراحی شده است و راننده و سرنشین جلو مجهز به کیسه هوا می باشد. داشتن شیشه های سولار یا همان ضد اشعه UV، سامانه ترمز ABS، بوستر MBA، کمربند ایمنی سه نقطه برای صندلی های جلو و عقب و ... برخی از مشخصات فنی خودرو دنا می باشد. لذا افرادی که علاقه مند به خرید دنا اقساطی بلند مدت هستند، می توانند پس از بررسی دقیق مشخات و ویژگی های ساختاری دنا، مناسب ترین شرایط فروش اقساطی دنا را برای خرید انتخاب نمایند.برای اطلاع از  خرید اقساطی خودرو  به سایت مراجعه کنید. 

مجموعۀ سایا خودرو با داشتن چندین سال سابقۀ عرضۀ خودروهای داخلی و خارجی، شرایط مناسب فروش دنا اقساطی با تحویل فوری را برای مشتریان فراهم نموده است.

 

سایا خودرو

ارتباط با ما

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 91
نمایش همه
علاقه مندی ها ()