امروزه بسیاری از تابلو ها در مشاغل مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. هر یک از تابلو ها دارای ویژگی های خاصی می باشند که افراد با توجه به کارایی و سلیقه نوعی مناسب را انتخاب می کنند. امروزه تابلو سازی با استفاده از دستگاه های پیشرفته انجام می شود و مانند زمان های گذشته از دستگاه های دستی استفاده نمی گردد. انواع دستگاه های برش لیزر و سایر تجهیزات باعث شده تابلو های جدید دارای طرح های زیبا تر و متنوع تری باشند. تابلو  تبلیغاتی داری انواع مختلفی از جمله تابلو کامپوزیت، تابلو فلکسی، تابلو چلنیوم، تابلو فلزی و... می باشند که هر یک دارای ویژگی های مختلفی می باشند. برای سفارش هر یک از تابلو ها می توانید به مراکز ارائه دهنده ی خدمات تابلوسازی مراجعه نمایید و تابلو ها را در نوع مورد نظر سفارش دهید. مرکز تابلوسازی اچ دی لایت از مراکز معتبر در ساخت انواع تابلو ها می باشد که با استفاده از بهترین تجهیزات ساخت تابلو ها را انجام می دهد. برای سفارش تابلو چلنیوم به سایت مراجعه کنید.

تابلو چلنیوم با استفاده از آلیاژ آلومینیوم ساخته می شود و می تواند بسیار مقاوم باشد. این تابلو در شرایط محیطی ، دوام بالایی دارد. تابلو چلنیوم در مقابل نفوذ آّب بسیار مقاوم است و می توان دوام و ماندگاری بسیار خوبی را از این تابلو را مشاهده کرد.برای ساخت تابلو حروف استیل  مراجعه نمایید.

تابلو ها باتوجه به انواعشان از متریال مختلفی در ساخت آن ها استفاده می شود. تابلو های چلنیوم از حروف برجسته تشکیل می شوند. این حروف دارای نورپردازی است و در رنگ های مختلف اجرا می شود. برای سفارش تابلو چلنیوم به سایت مرکز تابلوسازی اچ دی لایت مراجعه نمایید و انواع تابلو ها را با بهترین کیفیت از این مرکز بخواهید.

تابلو چلنیوم از تابلو های بسیار زیبا در صنعت تابلو سازی تبلیغاتی می باشد ک به دلیل زیبایی و کیفیت بسیار خوبش مورد توجه قرار گرفته است.

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 255
نمایش همه
علاقه مندی ها ()