دزدگیر اماکن یکی دیگر از تجهیزات متعلق به سیستم اعلام سرقت است که افراد مختلف می توانند از مزایای آن برای افزایش امنیت اماکن استفاده نمایند. سیستم اعلام سرقت از اهمیت بسزایی برخوردار است چون نقش مستقیم بر روی سطح امنیت ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری دارد. از این رو بیش از پیش سفارش خرید دزدگیر اماکن را می توان مشاهده نمود. توجه داشته باشید که سیستم اعلام سرقت دزدگیر اماکن از چندین قطعه تشکیل شده است که در ادامۀ مقاله به معرفی آنها می پردازیم.

شرکت فنی مهندسی فهام دُر چندین سال است که در حوزۀ فروش انواع تجهیزات ساختمانی اعم از تجهیزات امنیتی چون سیستم دزدگیر اماکن، دوربین مداربسته و غیره فعالیت می کنند.

معرفی اجزای دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن از اجزای مختلفی تشکیل شده است که هر یک از آنها نقش مهم و تعیین کننده ای در سیستم اعلام سرقت دارد. برد اصلی پنل، برد پشت درب پنل، پنل کنترل زنگ هشدار یا ACP، حسگر یا سنسور، سوییچ های آب بندی شده، ردیاب های مادون قرمز انفعالی، ردیاب های فروصوت، سنسورهای اولتراسونیک، ردیاب ریزموج یا مایکروویو، ردیاب های دود، حرارت و کربن مونوکسید، ردیاب حرکتی، ردیاب های شکستن شیشه، پدال، تجهیزات هشدار دهنده، بلندگو دزدگیر اماکن، تجهیزات امنیتی، صفحه کلید و اتصالات داخلی برخی از اجزای مختلف سیستم دزدگیر اماکن محسوب می شوند.

در حال حاضر انواع دزدگیر اماکن تولید و به بازار عرضه شده است که به منظور سیستم اعلام سرقت و همچنین اعلام اطفاء حریق مورد استفاده قرار گرفته می شود. از این رو امروزه اکثر افراد برای افزایش سطح امنیت زندگی خود از سیستم دزدگیر اماکن استفاده می کنند که بتوانند در نبود خود در محل کنترل و نظارت بیشتری داشته باشند. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی و تعدد تجهیزات امنیتی، مردم توانسته اند از مزایای این دستگاه ها در جهت بهبود کیفیت زندگی و آرامش خود و اعضای خانواده استفاده نمایند. خرید و فروش دزدگیر اماکن نیز در همین راستا طراحی، تولید و به بازار عرضه می شود.

فروش دزدگیر اماکن

امروزه بیش از گذشته شاهد فروش انواع دزدگیر اماکن خواهیم بود چون افراد تمایل بیشتری برای نصب سیستم اعلام سرقت در اماکن مختلف مسکونی، اداری و تجاری از خود نشان می دهند. توجه به این مسئله باعث آرامش افراد و در عین از نفوذ و ورود سارقین به داخل ساختمان به میزان قابل توجهی جلوگیری می کند.

از دیگر مزایای خرید دزدگیر اماکن این است که امکان کنترل و نظارت از راه دور برای افراد فراهم می باشد و اکثر دستگاه های دزدگیر اماکن دارای پیجر هشدار دهنده ریموت می باشند که فرد می تواند از راه دور نیز نسبت به فعال بودن دزدگیر مطلع گردد. با مراجعه به شرکت فنی مهندسی فهام دُر می توانید تجربۀ خرید دزدگیر اماکن ارزان و با کیفیت و تضمین شده را داشته باشید که متناسب با نیاز و خواستۀ شما باشد.برای خرید دستگاه مرکزی سیستم اعلام سرقت به سایت مراجعه کنید.

قیمت دزدگیر اماکن

قیمت دزدگیر اماکن به اجزای تشکیل دهندۀ آن بستگی دارد. بنابراین در سطح بازار می توان انواع سیستم دزدگیر اماکن با قیمت ارزان و گران را مشاهده و خریداری نمود. متناسب با موقعیت های مختلف و میزان امنیت مورد انتظار می توان انواع دزدگیر امکان ارزان خریداری نمود که تنها ماهیت هشدار دهنده داشته باشد ولی برخی از دستگاه های دزدگیر اماکن مجهز به سیستم اطفاء حریق و سایر اجزای هشداردهنده می باشند که موجب افزایش قیمت دستگاه می شود. همواره به یاد داشته باشید که پیش از خرید دزدگیر اماکن، مشخصات فنی سیستم و اجزای تشکیل دهندۀ آن را به طور دقیق مطالعه نمائید.شرکت فنی مهندسی فهام دُر با فعالیت چندین ساله در زمینۀ فروش تجهیزات ساختمان و امنیتی، با در اختیار داشتن کادر پرسنل فروش مجرب شما را در امر خرید دزدگیر اماکن همراهی کند.

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 236
نمایش همه
علاقه مندی ها ()