خرید پوستر دیواری ارزان

نمایندگی ها و مراکز معتبر واردات و فروش مستقیم پوستر دیواری از معتبرترین و مناسب ترین مراکزی هستند که با خیالی راحت می توان با ورود به آدرس الکترونیک آن ها نسبت به خرید پوستر دیواری ارزان قیمت و باکیفیت اقدام کرد، زیرا این مجموعه های معتبر، تمامی کاهای خود را همراه با گارانتی اصالت کالا به سراسر کشور ارسال می کند. امکان مقایسه کالا، حذف هزینه های جانبی خرید حضوری مانند حمل و نقل، دسترسی به تنوع بسیار بالایی از کالا و خدمات و صرفه جویی در زمان و هزینه از دیگر مزایای خرید پوستر دیواری به صورت آنلاین می باشد.

کاربرد پوستر دیواری

همان طور که در ابتدای مقاله نیز به آن اشاره شد، پوستر دیواری یکی دیگر از دیوارپوش های کاغذی است که مانند یک تابلوی نقاشی بزرگ یکی از دیوارهای داخلی ساختمان را تزئین م   ی کند و بسته به موقعیت و کاربرد پوستر دیواری می توان مناسب ترین آن ها را از بازارهای خرید و فروش کالاهای تزئینی ساختمانی خریداری کرد. از مهمترین ویژگی های انواع پوستر دیواری سفارشی می توان به کاربرد آن ها در رویدادهای علمی، سمینارها، همایش ها، دکوراسیون داخلی و تبلیغات سازمانی اشاره کرد، که متقاضیان بسته به سلیقه و اهداف خود طرح های چاپی مورد نظرشان را آماده می کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن این دیوارپوش های باکیفیت داخلی را تحویل می گیرند. بسته به دکوراسیون داخلی منازل و با توجه به طراحی دیگر دیوارپوش های ساده می توان امروزه از انواع پوستر دیواری کلاسیک، پوستر دیواری مدرن، پوستر دیواری سنتی، پوستر دیواری اسپرت و غیره متناسب با انواع سبک های دیزاین و طراحی داخلی استفاده کرد، و یک محیط منسجم و هماهنگ را طراحی نمود. برای اطلاع از فروش پوستر دیواری مجسمه به سایت مراجعه کنید.

قیمت پوستر دیواری نیز بسته به روش و کیفیت چاپ، مقاومت کاغذ و متریال مصرفی، کنتراست و تفکیک رنگ ها و وضوح تصویر محاسبه و تعیین می شود، این محصولات را می توان در انواع آماده و یا سفارشی خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد.

 

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 109
نمایش همه
علاقه مندی ها ()