ویژگی های انواع تابلو

از مهمترین ویژگی های انواع تابلو نقاشی می توان به جان بخشیدن به محیط های سرد و بی روح ساختمان ها اشاره کرد، یک تابلو نقاشی منظره را تجسم کنید که در رنگ های آرامش بخش ترسیم شده، و زیبایی و آرامش طبیعت را به مخاطبان آن القا می کند، بنابراین انتخاب تابلو مناسب، هماهنگی موضوعی و معنایی و قیمت تابلو از جمله موارد بسیار مهم در انتخاب انواع تابلو نقاشی می باشند، که باید مد نظر قرار داد. انواع تابلو سیاه قلم، تابلو خط نقاشی، تابلو پرتره، تابلو آبرنگ و تابلو رنگ و روغن را می توان با توجه به بودجه و سلیقه مشتریان برای دیزاین ساختمان ها انتخاب کرده و یک طراحی هدفمند را به نمایش گذاشت. البته ناگفته نماند که قیمت انواع تابلو نقاشی با توجه به روش نقاشی و نوع متریال مصرفی و بسته به میزان زمانی که طراح و دکوراتور برای آن صرف می کند متفاوت می باشد، و معمولا انواع تابلو رنگ روغن به دلیل متریال گران بها و زمان بسیار زیادی که صرف کشیدن آن می کند متفاوت می باشد، و مشتریان انواع آثار هنری  به خوبی به این قواعد قیمت گذاری آگاه هستند. برای خرید تابلو به سایت مراجعه کنید.

فروش تابلو با مناسب ترین قیمت

فروش تابلو با مناسب ترین قیمت از دیگر خدماتی است که از طریق مرکز معتبر و باسابقه دکورآفیس در اختیار طراحان داخلی و دکوراتورها قرار می گیرد. این مجموعه معتبر و آنلاین با فراهم آوردن انواع روش های خرید حضوری و آنلاین با بهترین خدمات نظیر ارسال فوری و مطمئن کالا با بهترین بسته بندی، قیمت ارزان و مقرون به صرفه، ارسال محصولات همراه با گارانتی اصالت کالا  و غیره  توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید و در شمار محبوب ترین و معتبرترین شرکت های عرضه آنلاین انواع محصولات دکوراتیو  و تزئینی ساختمان قرار بگیرد.  برای خرید تابلو کلاسیک و سنتی به سایت مراجعه کنید. 

متقاضیان خرید تابلو نقاشی در رنگ ها، سبک ها، زمینه ها و با موضوعات مختلف، با مراجعه به وب سایت فروشگاهی دکورآفیس می توانند تابلو مورد نظر خود را در میان تنوع بسیار بالایی از انواع تابلو نقاشی انتخاب کرده و سفارش دهند.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 205
نمایش همه
علاقه مندی ها ()