اطلاعاتی درباره خرید تردمیل:

خرید تردمیل مناسب:

در ابتدا می خواهیم بدانیم چرا خرید دستگاه های ورزشی از جمله خرید تردمیل جایگزین اصلی ورزش شده اند. امروزه زندگی ما هرچه بیشتر و سریع تر به سمت ماشینی شدن پیش می رود. چرا که کمبود وقت و انرژی باعث می شود خیلی از فعالیت ها را نتوانیم شخصا انجام دهیم. برای همین سعی می کنیم فعالیت ها را یا حداقل قسمتی از آن ها را حذف کنیم. ورزش هم از این قضیه مستثنی نیست. خیلی از افراد به دلیل کمبود وقت نمی توانند به سالن های ورزشی بروند و با خرید انواع تردمیل ورزش را به خانه می آورند با این کار هر زمان که اراده کنند در خانه خود می توانند ورزش کنند. البته ورزش در خانه هم مانند ورزش در سالن های ورزشی نیازمند به برنامه ریزی و زمان مشخصی است. درست است که با تردمیل هر زمان که بخواهید می توانید ورزش کنید اما این به معنی بدون برنامه ورزش کردن نیست. چرا که بدن به استراحت و ریکاوری نیاز دارد. از جمله نکات دیگری که بعد از خرید تردمیل باید به آن توجه کنید در نظر گرفتن مکان مناسبی برای آن است. معمولا تردمیل فضای زیادی را اشغال نمی کند اما نکته ای که مهم است این است که نباید اطراف تردمیل شلوغ باشد خصوصا اجسام تیز و سخت نباید اطراف دستگاه باشد. چرا که هنگام تمرین با تردمیل هر لحظه ممکن است تعادل فرد بر هم بخورد و ورزشکار با این اجسام برخورد کند. یکی دیگر از مواردی که هنگام کار کردن با تردمیل آسیب زننده است این است که بدون کفش با تردمیل تمرین کرد یا از کفش نا مناسب استفاده کرد. این کار باعث آسیب های جبران نا پذیر به زانو و مچ و کمر می شود. در چنین حالتی ممکن است علاوه بر این که فرد با چنین ورزشی سلامتی را به دست بیاورد مشکلات بیشتری عاید فرد شده و از سلامتی خود کاملاً دور شود.فروشگاه هایپر جیم انواع تردمیل ها را با قیمت ارزان به فروش می رساند. 

ویژگی های تردمیل مناسب برای خرید تردمیل:

هنگام خرید تردمیل نکته ای که بسیار مهم است این است که تردمیل دارای ضربه گیر باشد. ضربه گیر تردمیل باعث می شود تنشی که هنگام راه رفتن و دویدن روی تردمیل قرار است به مفاصل و کمر شما وارد شود به حداقل و حتی صفر برسد. یکی دیگر از ویژگی های تردمیل با کیفیت که هنگام خرید انواع تردمیل باید به آن توجه کرد صفحه نمایش آن است. صفحه نمایش تردمیل اطلاعاتی مانند میزان کالری مصرف شده، ضربان قلب و سرعت را نمایش می دهد. تعدادی از تردمیل ها قابلیت تنظیم کردن ضربان قلب با سرعت تردمیل را دارند که باعث می شود فشار بیش از اندازه به قلب و سیستم گردش خون وارد نشود. جنس تردمیل نیز از مواردی است که هنگام خرید باید به آن دقت کرد. معمولا تردمیل ها را از آلومنیوم می سازند. با توجه به تمام مزایایی که گفته شد گروهی از افراد هستند که استفاده از تردمیل به آن ها توصیه نمی شود. مانند افرادی که در حفظ تعادل مشکل دارند یا دچار سر گیجه آنی می شوند. همچنین افرادی که دچار درد در مفاصل پا و همچنین کمر خود می باشند بهتر است از تردمیل استفاده نکنند. برای خرید تردمیل باشگاهی به سایت فروشگاه هایپر جیم مراجعه نمایید. 

چرا که باعث تشدید درد آن ها می شود. به این افراد توصیه می شود از فعالیت های درمانی تردمیل مانند استفاده از تردمیل در زیر آب استفاده کنند که باعث بهبودی آن ها شود. درست است که با خرید تردمیل این وسیله همیشه در دسترس است اما هیچ گاه بدون برنامه ریزی مناسب به فعالیت با آن نپردازید. چون بدن نیازمند به ریکاوری و استراحت می باشد تا توان خود را مجددا باز یابد. فعالیت بی برنامه امکان استراحت را از بدن می گیرد و نه تنها باعث سلامت بدن نمی شود بلکه آسیب هایی را هم به آن وارد می کند.

فروشگاه هایپر جیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 182
نمایش همه
علاقه مندی ها ()