انواع کلاه ایمنی

کلاه ایمنی لبه دار گپ: کلاه نیمه ایمنی است که مهندسان و افرادی که کمتر در معرض خطر هستند از آن استفاده می کنند. دارای دولایه است و با بند چسبی که در پشت کلاه قرار گرفته می توان سایز آن را تنظیم کرد. برای اطلاع از قیمت انواع کلاه ایمنی به سایت مراجعه کنید.

کلاه ایمنی کار در ارتفاع: از متریالی که در این کلاه ها به کار برده شده می توان به فوم  EPS اشاره کرد، که باعث جلوگیری از ورود ضربه به سر می شود. این کلاه مناسب فعالیت های پر خطر است.

کلاه ایمنی کلاس C: از وزن سبکی برخوردارند، رسانا هستند و هیچگونه مقاومتی در برابر ولتاژ‌‌‌‌‌‌‌های برق و جریان الکتریسیته از خود نشان نمی دهند. این نوع کلاه ایمنی در مشاغل کم خطر مانند کارگران ساختمان، مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت کلاه ایمنی کلاس C با توجه به کارایی کمی که دارد نسبت به سایر کلاه های ایمنی پایین تر است.

کلاه ایمنی کلاس G: کلاه ایمنی جنرال یا عمومی از ایمنی متوسطی برخوردار است. اکثر صنعت ها می توانند از این کلاه استفاده کنند، همچنین توانایی مقابله با جریان الکتریسیته تا ولتاژ 2200 ولت را دارا می باشد. برای تهیه و آگاهی از قیمت کلاه ایمنی کلاس G می توانید به سایت مجموعه رادین ایمن سر بزنید و نسبت به خرید کلاه ایمنی اقدام نمایید. برای اطلاع از فروش عینک ایمنی به سایت مراجعه کنید.

کلاه ایمنی کلاس E: این کلاه برای افرادی که در محیط های پر ریسک فعالیت می کنند، مناسب است. این کلاه تا 20000 ولتاژ برق را به زمین منتقل کرده و از برق گرفتگی افراد جلوگیری می کند. کلاه ایمنی کلاس E در برابر سقوط اشیا، شوک الکتریکی ولتاژ بالا و سوختگی مقاوم است. قیمت کلاه ایمنی کلاس E نسبت به بقیه کلاه های ایمنی بالاتر است. و دلیل آن کیفیت و مقاومت بالای آن در برابر انواع صدمات می باشد. افراد برقکار بهتر است با توجه به ریسک بالای شغل خود از کلاه ایمنی کلاس  E استفاده نمایند. با توجه به توضیحات گفته شده قیمت کلاه ایمنی ، متغیر است.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 207
نمایش همه
علاقه مندی ها ()