شستشوی نمای ساختمان از جمله خدمات کار در ارتفاع است که توسط افراد خبره ارائه داده می شود. با توجه به افزایش ارتفاع بالای ساختمان ها، امکان شستشوی نمای ساختمان برای افراد عادی امکان پذیر نمی باشد و نیاز به استفاده از ابزارآلات مخصوص است که بتوانند از آن در جهت کار در ارتفاع استفاده نمایند. روش هایی چون کلایمر، بالابر، داربست و طناب از جمله روش هایی است که برای اجرای شستشوی نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند. گروه نماروز به عنوان یکی از مجموعه های فعال در زمینۀ ارائه خدمات ساختمانی کار در ارتفاع می باشد.

اجرای شستشوی نمای ساختمان با راپل و دستگاه واترجت

همانطور که می دانید طناب یا راپل از جمله وسایلی است که برای کار در ارتفاع بسیار مقرون به صرفه است و در عین حال سرعت عمل اپراتور را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. لذا متناسب با طراحی نمای ساختمان و حجم کاری که برای تمیزکاری و شستشوی نمای ساختمان نیاز است، می توان از روش راپل با دستگاه واترجت استفاده نمود.

نحوۀ کار دستگاه واترجت، ترکیبی از فشار آب است که توسط واترجت پاشیده می شود و با استفاده از دست، ابر و طی شستشوی نمای ساختمان انجام می شود.

امروزه شستشوی نمای کامپوزیت ساختمان و همچنین نمای شیشه ای متقاضیان زیادی دارد چون طراحی این نوع نماهای ساختمانی از نظر زیبایی بسیار حائز اهمیت می باشد، لذا هر چند گاهی نیاز به اجرای شستشوی نما خواهند داشت.برای اطلاع از انجام تعویض شیشه نمای ساختمان به سایت مراجعه کنید. 

هزینۀ اجرای شستشوی نمای ساختمان نیز براساس نوع تجهیزات و ابزارآلاتی که برای شستشوی نمای ساختمان استفاده می نمایند، به طور دقیق مشخص می شود. لذا اپراتور پیش از اجرای کار در ارتفاع می تواند به هزینۀ تقریبی و کامل آن را ذکر کند.

گروه نماروز از ابتدای فعالیت حرفه ای تیم کاری خود در تلاش است که بتواند از بهترین روش ها برای ارائه خدمات ساختمانی کار در ارتفاع بهره گیرد.

 

 

 گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 135
نمایش همه
علاقه مندی ها ()