شرکت  BKZ Drillingبه عنوان یکی از اولین شرکت های بزرگ در حوزۀ فنی و مهندسی خدمات حفاری در سراسر کشور است. این مجموعه با بهره گیری از دانش و تخصص کارشناسان فنی، توانسته خدمات شرکت BKZ Drilling را در زمینۀ فعالیت های مشاوره ای و تأمین متریال و تجهیزات پروژه های حفاری گسترش دهد. از این رو افرادی که نیاز به خرید تجهیزات و مواد حفاری چاه آب، نفت، گاز، امور تحققات مرتبط با استخراج معادن و غیره دارند، می توانند از خدمات حفاری شرکت  BKZ Drilling یا همان فروشگاه دایموند دریلینگ استفاده نمایند.

پلتفرم شرکت  BKZ Drilling

مقصود از پلتفرم شرکت BKZ Drilling این است که مرتبط با امور خدمات مشاورۀ فنی، طراحی و تأمین مواد و تجهیزات کاربردی حفاری است که به صورت کاملاً تخصصی به متقاضیان خود ارائه می دهند. از این رو می توانید پیش از اجرای هر گونه پروژه های حفاری، برای آنکه بتوانید با حداقل هزینه و بهترین کیفیت عملیات حفاری را انجام دهید. درخواست مشاورۀ تخصصی از شرکت  BKZ Drilling می تواند کلیۀ این مزایا را برای شما تأمین نماید.

با توجه به اینکه شرکت حفاری BKZ Drilling فعالیت حرفه ای فنی و مهندسی خود را در سال 1390 آغاز نموده است. در این دوره توانسته با شرکت های بزرگی همکاری داشته باشید و بتوانند تجهیزات حفاری خود را از بهترین سازنده مته دنیا تأمین نمایند و با قیمت مناسب به مشتریان بفروشند. برای خرید لوله های جداری به سایت مراجعه کنید. 

شرکت  BKZ Drilling با داشتن نمایندگی ها و همچنین توافق نامه های همکاری با شرکت های بزرگ سازنده و تأمین کنندۀ مواد و تجهیزات حفاری در سطح بین المللی، توانسته خدمات با کیفیتی را به مشتریان ارائه دهد.

فروشگاه و پلتفرم مهندسی دایموند دریلینگ نام تجاری این شرکت است که در زمینۀ خدمات مشاوره ای و تأمین هر گونه مواد و تجهیزات حفاری در سراسر کشور فعالیت می کند و توانسته پروژه های موفقیت آمیز متعددی را به مرحلۀ اجرا برساند.

 

فروشگاه دایموند دریلینگ 

آدرس : تهران- اشرفی اصفهانی - بالاتر از میدان پونک - شماره 256  

ایمیل :   info@dimonddrillingshop.com

            chenari@diamonddrillingshop.com

تلفن : 02144831535

موبایل : 09128364866

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 250
نمایش همه
علاقه مندی ها ()