اتوبار یکی دیگر از شرکت های تخصصی است که در زمینۀ امور خدمات باربری فعالیت می کنند. از این رو افرادی که نیاز به حمل و نقل اثاثیه و اسباب کشی منزل دارند، می توانند از شرکت های معتبر اتوبار، درخواست خدمات اتوبار و باربری را داشته باشند. اتوبار آزادی نیز به عنوان یکی از شرکت های ارائه دهندۀ خدمات حمل اثاثیه به تمام شهرستان ها می باشد. از این رو برای سفارش خدمات  مرکز اتوبار در غرب تهران و سایر شهرستان ها، می توانید از خدمات حمل وسایل سنگین، بسته بندی اصولی و حرفه ای و اسباب کشی درون شهری و برون شهری این مجموعه استفادۀ بهینه نمائید.

خدمات اتوبار با قیمت ارزان

با توجه به گستردگی خدمات اتوبار، عموم افراد متوانند متناسب با موقعیت و شرایطی که دارند، از خدمات شرکت های اتوبار برای برطرف نمودن نیاز به سرویس حمل و نقل اثاثیه استفاده نمایند که قیمت ارزان داشته باشد. البته به یاد داشته باشید، پیش از استفاده از سرویس خدمات اتوبار و باربری، شرکت باربری دارای مجوز از اتحادیه و شماره ثبت باشد که از نظر قانونی قابل پیگیری باشد و اطمینان خاطر شما را تأمین کند.برای اطلاع از خدمات اسباب کشی به سایت مراجعه کنید.

استفاده از نیروی کارگر مجرب که تجربۀ بسته بندی اصولی وسایل شکستنی و سنگین را داشته باشند. یک نیاز برای امور اسباب کشی منزل محسوب می شود. از این رو می توانید از این شرایط برای حمل اثاثیه بدون خسارت استفاده کنید و بتوانید کالاهای خود را حین حمل و نقل از آسیب ها ایمن نگه دارید.

قیمت اتوبار بر اساس میزان خدماتی که به مشتریان داده می شود، تعیین می گردد. از این رو می توانید متناسب با شرایط خود، از سرویس های اتوبار با قیمت ارزان استفاده نمائید که اختصاص به درخواست کارگر کم و مدت زمان کم اسباب کشی داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوۀ دریافت و هزینۀ اتوبار می توانید با اتوبار آزادی تماس حاصل نمائید.

 

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 232
نمایش همه
علاقه مندی ها ()