جعبه پلاستیکی از لوازم ضروری برای انتقال کالا ها و چینش منظم آن ها می باشد که می توان انواع کالا ها را به وسیله ی آن جابجا نمود. سبد ها و جعبه های پلاستیکی در بخش های مختلف صنعت مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل جنس مرغوب و دوام بالا و قیمت ارزان، این جعبه ها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و خرید جعبه پلاستیکی افزایش پیدا کرده و جای جعبه های چوبی و فلزی را به خود اختصاص داده اند. جعبه های پلاستیکی دارای استحکام بالایی برای تحمل وزن های مختلف می باشند و در بخش های مختلف صنعت از جمله باغداری ها، کشاورزی، کارگاه ها برای انواع تولیداتشان و شیلات و..... مورد استفاده قرار می گیرد.

حمل و نقل جعبه های پلاستیکی در مقایسه با بسته بندی های دیگر بسیار راحت تر بوده و بسیاری از این سبد ها دارای دسته بوده که به راحتی کارگران می توانند آن را انتقال دهند همچنین می توان در مکان های بزرگ تر با استفاده از لیفتراک ها این جعبه ها را راحت تر جابجا نمود. یکی از مشخصه های جعبه پلاستیکی ، دوام و عمر بالای این جعبه ها است به طوری که می توان چندین بار استفاده را از این جعبه ها داشت و در طول استفاده ، کیفیت آن ثابت مانده و در مقابل انواع عوامل حرارتی و الکتریسیته و باکتری های موجود در زمین ، از محصولات محافظت کند. خرید پالت پلاستیکی دست دوم را ارزان انجام دهید.

فروش جعبه پلاستیکی

فروش جعبه پلاستیکی توسط مراکز مختلف تولید می گردد که یکی از این مراکز بسیار معتبر و شناخته شده ، شرکت زاگرس پلاستیک می باشد. شرکت زاگرس پلاستیک با تولید انواع پالت ها، جعبه ها و سبد های پلاستیکی توانسته محصولات باکیفیت بالا را به دست مشتریان خود برساند. برای خرید می توانید به سایت مراجعه نمایید و انواع جعبه و سایر محصولات پلاستیکی را خریداری نمایید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 219
نمایش همه
علاقه مندی ها ()