سبد های پلاستیکی وسیله هایی هستند که برای انبار داری ها و حمل و نقل کالا ها مورد استفاده قرار می گیرد. این سبد ها دارای وزن سبکی هستند و قیمت بسیار خوبی هم دارند و می توان از آن ها برای انوع محصولات و کالا ها استفاده کرد. این سبد ها از جنس پلی اتیلن هستند که بسیار بهداشتی بوده و برای مواد غذایی نیز می توان از آن استفاده کرد. سبد پلاستیکی عایق حرارتی و الکتریکی بوده و می توان در محیط های مرطوب نیز از آن ها استفاده کرد. این سبد ها در انواع مختلف و در سایز ها و ابعاد متفاوت به تولید می رسد. فروش سبد پلاستیکی از طریق سایت انجام پذیر بوده و می توانید با قیمت ارزان این محصولات را خریداری نمایید.

افراد با توجه به اندازه ی محصولات و ستفاده ای که در انبارد داری ها از سبد ها دارند ، نوع مناسبی از آن را خریداری می کنند. سبد های پلاستیکی در انواع بی رنگ و یا در رنگ های مختلف به فروش می رسد . استفاسده ی بسیاری از این سبد ها در بخش کشاورزی می شود  همچنین در بخش پرورش ماهی و مرغداری ها نیز این سبد ها استفاده می گردد. شرکت زاگرس پالت ، فروشنده انواع پالت پلاستیکی در کشورمان است.

تولید سبد پلاستیکی

سبد پلاستیکی در انواع جنس های مختلفی به تولید می رسد که تولید کنندگان مختلف از متریال متفاوتی برای ساخت این وسیله بهره می برند. همچنین شیوه ی طراحی و ساخت سبد ها با هم متفاوت می باشد. شرکت زاگرس پلاستیک از تولید کنندگان سبد پلاستیکی در نوع بسیار باکیفیت می باشد که با ساتفاده از تجهیزات پیشرفته و با بهره گیری از متخصصین مجرب به تولید می رسد. شرکت زاگرس پلاستیک ، سبد پلاستیکی و جعبه های پلاسیک و انواع پالت ها را با قمیت های بسیار ارزان به فروش می رساند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 240
نمایش همه
علاقه مندی ها ()