بای پپ از دیگر تجهیزات پزشکی است که در محیط های بیمارستانی به کار برده می شود. کاربرد دستگاه بای پپ برای افرادی است که با مشکلات خواب OSA روبرو می باشند و کمتر می توانند از خواب راحت برخوردار باشند. به طور معمول تنفس به وسیلۀ سیستم ماهیچه ای صورت می گیرد که باعث تغییر حجم سینه می شود و در نتیجۀ آن فشارهای مثبت و منفی بوجود می آید که عضله دیافراگم مهمترین ماهیچۀ درگیر در این روند می باشد. خرید بای پپ نیز به دلیل تصحیح عملکرد تنفس فرد صورت می گیرد که تحت نظارت پزشک معالج مورد استفاده قرار گرفته می شود.

تجهیزات پزشکی بارمان از ابتدای فعالیت حرفه ای در عرصۀ تأمین و فروش دستگاه های پیشرفتۀ پزشکی چون فروش بای پپ در تهران فعالیت می کند و امکان دریافت سفارش خرید را از سراسر کشور قبول می کند.

مزایای بای پپ

مهمترین کاربرد دستگاه بای پپ برای افزایش فشار هوا در داخل ریه ها می باشد. بدین وسیله اکسیژن پرفشار را به داخل عضلات ضعیف که عملکرد انتقال اکسیژن را به کُندی انجام می دهند، منتقل می کند. بدین وسیله افراد به میزان کافی اکسیژن مصرف می کند و به راحتی قادر به انجام عمل دَم و بازدَم خواهد بود. از این رو متخصصان متناسب با برخی از بیماران استفاده از دستگاه بای پپ را برای بهبود الگوریتم تنفسی بیمار تجویز می کنند. برای اطلاع از فروش ونتیلاتور به سایت مرکز مراجعه نمایید.

فروش بای پپ به دلیل عملکرد مشابهی که با CPAP دارد، دارای قسمت سخت افزاری است که قسمت پنل اصلی دستگاه بای پپ را تشکیل می دهد که قابلیت تنظیم فشار هوا، لوله تنفسی و همچنین ماسکی دارد که بر روی صورت بیمار، در طول خواب شبانه قرار گرفته می شود.

تجهیزات پزشکی بارمان با داشتن سال ها تجربه در عرصۀ گردآوری و فروش تجهیزات پزشکی، امکان خرید دستگاه بای پپ را برای مشتریان فراهم نموده است.

 تجهیزات پزشکی بارمان

آدرس : تهران ،میدان توحید،خیابان فرصت شیرازی ،پلاک 49

ایمیل: MEDICAL.RASOOLI@GMAIL.COM

شماره تماس : 09129368456-02166490674  -02166122397

فکس : 02166940674

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 262
نمایش همه
علاقه مندی ها ()