فروش اقساطی خودرو به افراد کمک می کند که بتوانند به صورت اقساطی، مبلغ خودرو را تسویه کنند و از این فرصت برای خرید اتومبیل مورد علاقۀ خود استفاده نمایند. تنوع محصولات شرکت های خودروسازی بسیار است که از قیمت های بالایی برخوردار می باشند. با افزایش قیمت ماشین، عموم افراد وسع مالی برای خرید نقد اتومبیل ندارند، به همین منظور شرکت های خودروسازی و عرضۀ خودرو، شرایط فروش اقساطی خودرو را برای رونق و توسعۀ فعالیت تجاری خود تعیین نموده اند. از این رو اقشار مختلف جامعه می توانند با توجه به سلیقۀ شخصی و قدرت مالی خود، از این شرایط برای خرید اتومبیل مورد پسند خود استفاده نمایند.

سایا خودرو با داشتن سال ها سابقۀ خدمات در حوزۀ خرید و فروش خودرو، توانسته مناسب ترین شرایط فروش اقساطی خودرو را برای عموم مشتریان فراهم کند. تا بدین وسیله افرادی که سال ها از نداشتن اتومبیل در رنج بوده اند، بتوانند از خدمات فروش اقساطی کرمان موتور و...  با شرایط تحویل فوری استفاده نمایند.

نکات مهم شرایط فروش اقساطی خودرو

خرید و فروش اقساطی خودرو بیش از خرید نقد خودرو دارای نکات و مسائل مهمی است که فرد پیش از امضاء قرارداد باید آنها را مد نظر داشته باشد. توجه به مفاد قرارداد که مرتبط با مبلغ کل خودرو، تعداد و مبلغ اقساط، مبلغ پیش پرداخت، شرایط تضمینی، زمان تحویل خودرو، زمان ثبت سند و ... برخی از نکات مهم خرید اقساطی خودرو است که عموم افراد باید به این مسائل توجه داشته باشند. تا کنون خیلی از افراد توانسته اند از طریق شرایط فروش اقساطی خودرو، اتومبیل خریداری کنند که از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه باشد.

برای خرید اقساطی خودروهای داخلی با بهترین قیمت می توانید با مجموعۀ سایا خودرو تماس بگیرید. پس از بررسی شرایط فروش اقساطی خودرو می توانید انتخاب خودروی مورد نظر خود را داشته باشید.  

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 143
نمایش همه
علاقه مندی ها ()