فروش اقساطی خودرو از دیگر شرایط عرضۀ خودروهای داخلی و خارجی محسوب می شود. در واقع بدین وسیله می توانند با قیمت مناسب خودروهای تولید شده را در اختیار مشتریان قرار دهند. امروزه خرید لیزینگ خودرو که همان فروش اقساطی خودرو با تحویل فوری است، زیاد شنیده می شود. به عبارتی افراد مختلف از این شرایط به منظور خرید و فروش اقساطی خودرو با شرایط بازپرداخت طولانی مدت استفاده می کنند که از عهدۀ پرداخت اقساط بلند مدت خودرو برآیند. اگر قصد خرید خودرو با شرایط پرداخت اقساطی بلند مدت و یا کوتاه مدت دارید، به وب سایت رسمی سایا خودرو مراجعه نمائید و برای کسب آگاهی بیشتر در خصوص نحوۀ خرید و سفارش خودرو مورد نظر با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

ارائه خدمات فروش اقساطی خودرو

تعداد اندکی قادر به ارائه خدمات فروش اقساطی خودرو مانند فروش اقساطی گروه بهمن با شرایط پرداخت اقساط بلند مدت با تحویل فوری خودرو ساعاتی پس از عقد قرارداد می باشند. پیش از استفاده از چنین خدماتی، باید نسبت به اتبار مجموعۀ ارائه دهندۀ سرویس اطمینان حاصل نمائید چون برخی از شرکت ها از این شرایط به منظور کلاهبرداری استفاده می کنند. به همین جهت برای خرید و فروش اقساطی خودرو به مراکز معتبر مراجعه نمائید که دارای سابقۀ فعالیت چندین ساله باشد و خدماتی که ارائه می دهد از اعتبار بالایی برخوردار باشد.

چند سال اخیر فروش اقساطی خودرو  بهترین راهکار برای خودرو محسوب می شود. از این رو افراد تلاش می کنند با صرفه جویی مخارج و مدیریت مالی بتوانند با قیمت مناسب و کمترین سود بازپرداخت خودروی مورد پسند خود را خریداری نمایند. بدین وسیله افراد می توانند با انتخاب مناسب ترین شرایط پرداخت اقساط، از مزایای شرایط فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی برای خرید اتومبیل استفاده نمایند.

در صورت آگاهی از قیمت و شرایط اقساط  خودرو های مختلف می توانید با مرکز فروش سایا خودرو تماس حاصل فرمائید.

 

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 149
نمایش همه
علاقه مندی ها ()