ویدئو پروژکتور جیبی از جمله نسخه های پیشرفتۀ دستگاه پروژکتور محسوب می شود و در سراسر کشور طرفداران زیادی دارد. استقبال فراوان از خرید ویدئو پروژکتور جیبی به دلیل داشتن وزن سبک، ابعاد کوچک و قابلیت های پیشرفتۀ این محصول می باشد.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا با بهره گیری از پرسنل خبره و متخصص در کنار به کارگیری از تجهیزات و فناوری پیشرفته توانسته در زمینۀ تولید دستگاه های ویدئو پروژکتور موفقیت های بسیاری را بدست آورد و عرضۀ مستقیم به سراسر کشور داشته باشد.

فروش ویدئو پروژکتور جیبی

فروش ویدئو پروژکتور جیبی تحول شگرفی در بکارگیری این دستگاه بوجود آورده است. در واقع افراد از ویژگی های این دستگاه به عنوان تلویزیون پرتابل می توانند استفاده کنند و سطح کاربری آن را گسترش می دهد. مسافرت، میهمانی ها و فضای باز از مزایای خرید ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی وای فای دار می باشد. در این صورت افراد می توانند در هر موقعیت و شرایطی از پروژکتور با صفحۀ نمایشگر بزرگ برای نمایش تصاویر به مخاطبان خود استفاده کنند. خرید مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل را از سایت این مرکز انجام دهید.

به همین جهت برای ایجاد سینمای خانگی نیز خریداری می شود. هنگام سفارش ویدئو پروژکتور جیبی ، توجه به امکانات دستگاه چون پشتیبانی از تمامی پورت های خرورجی و وردی دستگاه های دیجیتالی، داشتن لامپ و لنز با طول عمر بالا، امکان نمایش تصاویر سه بعدی، پشتیبانی از قابلیت وای فای و پورت USB، نمایش تصاویر با رزولوشن بالا و ... لازم و ضروری است.

کاربرد دستگاه پروژکتور در سالن های کنفرانس و اجتماعات برای نمایش فیلم های آموزشی و غیره مشاهده می شود چون خرید تلویزیون با صفحه نمایشگر بزرگ پر هزینه می باشد.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا به عنوان یکی از فروشگاه های فعال و با تجربه در حوزۀ تولید انواع ویدئو پروژکتور پیشرفته و مدرن در سراسر کشور است.  

 فروشگاه اینترنتی نیزا کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 218
نمایش همه
علاقه مندی ها ()