کاغذ دیواری پذیرایی از اهمیت بالایی برخوردار است چون سالن پذیرایی مهم ترین قسمت ساختمان است و اکثر افراد بیشتر در این ناحیه دورهمی دارند. به همین جهت خرید و فروش کاغذ دیواری پذیرایی بیشتر مورد استقبال قرار گرفته می شود. با این تفاسیر افرادی که علاقه مند به تزئین نمای دکوراسیون اتاق نشیمن هستند، می توانند می توانند متناسب با ابعاد فضای اتاق و همچنین سلیقۀ شخصی، تجربۀ خرید کاغذ دیواری پذیرایی را برای تنها قسمتی از فضای سالن پذیرایی داشته باشید.

فروشگاه آنلاین رونیا از ابتدای فعالیت حرفه ای خود، تلاش نموده انواع تجهیزات دکوراسیون داخلی متناسب با ساختمان مسکونی، تجاری و اداری را در سبک های مدرن و کلاسیک تأمین و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهد.

چاپ و فروش انواع کاغذ دیواری پذیرایی

سالهای اخیر چاپ و فروش کاغذ دیواری مدرن پذیرایی رونق یافته است و شاهد عرضۀ محصولات با کیفیت و متنوع در این راستا در سراسر جهان و همچنین داخل کشور می باشیم. همانطور که می دانید کاربرد کاغذ دیواری و پوستر برای جلوه دادن به نمای دکوراسیون داخلی است که متناسب با جنس آنها در قسمت های مختلف ساختمان از مزایای آن استفاده می شود.

در حال حاضر امکان نصب کاغذ دیواری ساده و سه بعدی پذیرایی وجود دارد که هر کدام از آنها تفاوت جزئی دارند که اشارۀ مختصری به آن می پردازیم، بدین وسیله بتوانید با آگاهی کامل، مناسب ترین مدل را خریداری کنید. برای چاپ کاغذ دیواری پذیرایی از یک طرح کامل استفاده می شود و می توان آن را به قسمتی از سالن نصب نمود، در حالی که کاغذ دیواری ساده پذیرایی از تکرار تصاویر به صورت عمودی، افقی و یا مورب چاپ شده است.

فروشگاه آنلاین رونیا یکی از عرضه کنندگان بزرگ انواع کاغذ دیواری معمولی و سه بعدی قابل شستشو در تهران می باشد.

 

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

    09121996816

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 109
نمایش همه
علاقه مندی ها ()