آب بندی نمای ساختمان یکی دیگر از خدمات ساختمانی است که شرکت های ساختمانی که فعالیت کار در ارتفاع انجام می دهند، می توانند با تجهیزات پیشرفته و افراد متخصص در این زمینه خدمات رسانی کنند. توجه به این نکات لازم و ضروری است چون انجام کار در ارتفاع نیاز به تجهیزات خاصی دارد. به این ترتیب می توان برای انجام آب بندی نمای ساختمان از طناب، داربست، کلایمر و ... استفاده نمود. برای عملیات آب بندی نمای ساختمان نیاز به اجرای مرحله به مرحله و رعایت نکات ایمنی استاندارد است.

برای درخواست آب بندی نمای ساختمان شیشه ای، کامپوزیت، سنگ و آجر می توانید با گروه نماروز تماس گرفته و از خدمات حرفه ای این مجموعه استفاده نمائید.

فروش آب بندی نمای ساختمان

سازه های ساختمانی نسبت به گذشته بزرگ تر شده است و این مسئله ارتباط مستقیم با سطح مقاومت مصالح ساختمانی نسبت به شرایط محیطی دارد. از این رو باد و طوفان، تابش نور خورشید و باران مهمترین عوامل در تخریب نمای ساختمان می باشند. به همین دلیل نیاز به انجام عایق بندی نمای ساختمان است، تا بدین وسیله از نفوذ رطوبت ، گرد و خاک به داخل سازه های ساختمانی جلوگیری کرد. برای انجام آب بندی نمای ساختمان از متریال با کیفیت استفاده می شود که شامل چسب های سیلیکونی، پلی یورتان و نانون می باشد. به این ترتیب می توان با کیفیت بالایی می توان عملیات آب بندی نمای ساختمان را با بهترین کیفیت انجام داد. برای اطلاع از خدمات شستشوی نمای ساختمان به سایت مراجعه کنید.

با گذشت زمان اکثر ساختمان های تجاری، اداری، مسکونی و غیره دچار فرسایش می شوند و این مسئله تخریب سازه و ایجاد درز بر روی لایه های بیرونی نمای ساختمان را خواهد داشت.

گروه نماروز چندین سال است که در زمینۀ ارائه خدمات ساختمانی فعالیت می کند و سال های اخیر توانسته سطح خدمات کار در ارتفاع و آب بندی نمای ساختمان را با تجهیزات ایمن و پیشرفته ارائه دهد.

 گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 148
نمایش همه
علاقه مندی ها ()