مزایای پارکت لمینت

 پارکت لمینت ها برخلاف پارکت ها که از چوب خالص  ساخته شده اند و به هنگام خیس شدن ورم میکنند، در برابر آب مقاومت بسیار بالاتری دارند و همین مقاومت بالاتر پارکت لمینت در برابر آب باعث شده که برای استفاده در محیط هایی مانند آشپزخانه مناسب تر باشند. پارکت لمینت ها طول عمر و دوام بالایی دارند و درصورت نگهداری درست از آنها بین چهل تا هشتاد سال عمر میکنند. از مزایای دیگر خرید پارکت لمینت میتوان به مقاومت بیشتر آن در برابر اجسام نوک تیز اشاره کرد. پارکت لمینت ها خیلی سخت تر از پارکت ها دچار آسیب میشوند مهمترین مزیت پارکت لمینت که توجه بسیاری را به خود جلب کرده قیمت ارزان تر آن نسبت به پارکت میباشد. پارکت لمینت ها نسبت به پارکت ها دارای طرح های بیشتر و متنوع تری میباشند و با سرعت بیشتری نصب میشوند، پارکت لمینت ها برای بسیاری از مکان ها از جمله سالن های ورزشی نیز مناسب میباشند.

پارکت لمینت از چوب فرآوری شده ساخته شده است و به علت وجود پارافین در آنها در برابر خراشیدگی مقاومت بیشتری دارند و عایق صدا ، برودت و حرارت میباشند. پارکت لمینت ها دارای رنگ بندی متنوع از روشن گرفته تا تیره و همچنین در نوع مات و براق برای تمامی سلیقه ها وجود دارد. برای خرید پارکت لمینت ترکیه به سایت این مرکز مراجعه کنید.

 نگهداری پارکت لمینت

نگهداری از پارکت لمینت ها بسیار آسان تر از سایر کفپوش ها میباشد، برای تمیز کردن پارکت لمینت میتوانید از یک پارچه مرطوب یا تی استفاده کنید و سطح آن را به راحتی پاک کنید، همانطور که گفته شد نصب پارکت لمینت بسیار راحت است و نیازی به چسب ندارد و همین امر باعث شده است که استفاده از این کفپوش آسیبی به کف اصلی نزند و درصورتیکه بعد از مدتی تمایل به تعویض کفپوش داشتید به دلیل استفاده نکردن از چسب کف اصلی محیط هیچ آسیبی نمیبیند و لمینت ها به راحتی جمع میشود و کف اصلی سالم میماند.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 256
نمایش همه
علاقه مندی ها ()