اجرای شیروانی نیاز به تخصص و استفاده از ابزارآلات مخصوص دارد. سقف شیروانی به دلیل ویژگی های ظاهری و همچنین ساختاری و کاربردی که دارد، مورد استقبال مردم قرار گرفته است. نصب و اجرای سقف آردواز به منظور جلوگیری از نفوذ آب باران و برف به داخل ساختمان صورت می گیرد. مناطق شمال نیز به دلیل تداوم بارش باران در فصول مختلف سال، از ویژگی های آردواز و شیروانی برای اجرای سقف شیروانی استفاده می کنند. آراز سقف نیز به دلیل امکانات و نیروی متخصص، قادر به ارائه خدمات بهترین اجرای شیروانی متناسب با سازه های مختلف با حداقل هزینه می باشد.

اجرای شیروانی با قیمت ارزان

امروزه به سهولت می توان از مزایای اجرای شیروانی برای جلوه دادن به نمای ساختمان و جلوگیری از نفوذ آب باران و برف به داخل تراس و ایوان ساختمان استفاده نمود. اجرای آردواز همچنین برای سردرب ورودی ساختمان، سقف آلاچیق های چوبی و فلزی، سقف سوله و غیره نیز می توان استفاده نمود.

بدین وسیله مجری نصب سقف شیروانی می تواند بر اساس بودجۀ در نظر گرفته و همچنین سلیقۀ شخصی مالک ساختمان اجرای سقف شیروانی و اجرای آردواز را با استفاده از متریال با کیفیت انجام دهد. به عبارتی نحوۀ اجرای شیروانی می تواند تضمین کنندۀ طول عمر و دوام سقف ساختمان باشد چون از نفوذ رطوبت باران و برف به داخل و دیواره های ساختمان جلوگیری می کند.

در نتیجه بیش از پیش افراد علاقه مند به داشتن ساختمان با نمای سقف شیروانی هستند چون علاوه بر کاربردی که دارد، جلوه ای زیبا و منحصربفرد به نمای بیرونی ساختمان می بخشد.

مجموعۀ آراز سقف به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ اجرای آردواز و سقف شیروانی در سراسر کشور فعالیت می کند. با در اختیار داشتن امکانات لازم و همچنین نصابان حرفه ای، اجرای سقف شیروانی را در مدت زمان کوتاهی و حداقل هزینه انجام می دهد.

 

 شرکت آراز سقف 

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 133
نمایش همه
علاقه مندی ها ()