405 اقساطی از دیگر روش های خرید اتومبیل خودرو 405 محسوب می شود. از این رو افرادی که علاقه مند به این محصول ایران خودرو هستند، می توانن با شرایط مناسبی اقدام به خرید خودرو نمایند. خرید و فروش 405 اقساطی در سراسر کشور رایج می باشد چون یکی از خودروهای محبوب ایرانی ها محسوب می شود. خودرو 405 اصالت خودروهای فرانسوی را دارد و به عنوان یکی از خودروهای مستحکم و مقاوم با مشخصات فنی موتوری خوب شناخته می شود.

سایا خودرو به دلیل متقاضیانی که محصولات ایران خودرو دارد، خدمات فروش 405 اقساطی مدل های GLX و همچنین 405 SLX را به مشتریان ارائه می دهند تا بتوانند با شرایط اقساطی خودروی مورد دلخواه خود را خریداری کنند.

فروش 405 اقساطی با شرایط تحویل فوری

امروزه اکثر شرکت هایی که در حوزۀ فروش خودرو به روش های اقساطی بلند مدت و کوتاه مدت فعالیت می کنند، خدمات فروش 405 اقساطی با شرایط تحویل فوری نیز به مشتریان ارائه می دهند. خودرو 405 جزء یکی از محصولات پرطرفدار شرکت ایران خودرو می باشد. از این رو افرادی که دارای خانوادۀ پرجمعیت هستند، از شرایط فروش 405 جی ال ایکس اقساطی و یا 405 اس ال ایکس اقساطی برای فروش خودرو  پژو 405 استفاده می کنند. بدین وسیله بتوانند شرایط رفاهی مناسبی را برای خانواده فراهم کنند.

از مشخصات فنی پژو 405 جی ال ایکس می توان به موتور XU7 اشاره کرد که دارای حجم موتور بالای 1700 سی سی با سیستم گیربکس 5 دنده دستی می باشد. از این رو افرادی که این نوع مشخصات فنی را برای اتومبیل قابل قبول می دانند، می توانند با شرایط 405 اقساطی بلند مدت و یا کوتاه مدت، این اتومبیل را خریداری کنند.

سایا خودرو چندین سال است که از فعالیت حرفه ای آن می گذرد و شرایط خرید و فروش 405 اقساطی را برای مشتریان فراهم کرده است.

سایا خودرو

ارتباط با ما

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 113
نمایش همه
علاقه مندی ها ()