405 اقساطی متناسب با افرادی که توان مالی خرید خودرو به روش نقد ندارند، ارائه می شود. خوردو پژو 405 جزء یکی از محصولات ایران خودرو است که در دو دسته بندی کلی پژو 405 جی ال ایکی و 405 اس ال ایکس تولید و به بازار مصرف عرضه شده است. بنابراین خدمات خرید 405 اقساطی در سطح کشور به مشتریان ارائه داده می شود. در نتیجه افرادی که مشخصات فنی، موتوری و بدنۀ 405 را می پسندند، از مزایای فروش اقساطی ایران خودرو استفاده می کنند.

سایا خودرو از جمله مراکز فروش خودروهای داخلی و خارجی است که در تهران فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرده است و تا کنون توانسته مشتریان زیادی را برای خرید نقد و فروش اقساطی خودروهای مختلف جلب نماید.

فروش 405 اقساطی با پرداخت اقساط بلند مدت

در ابتدای طرح فروش 405 اقساطی طرح اقساط کوتاه مدت مطرح می شد ولی با گذشت زمان و افزایش قیمت خودرو، شرکت های عرضۀ خودرو برای جلب رضایت مشتریان شرایط فروش اقساطی بلند مدت را برای مشتریان مطرح نمودند. از این رو علاقه مندان خرید پژو 405 می توانند با شرایط مناسبی خودروی مورد دلخواه خود را خریداری کنند. فروش پژو 405 اقساطی به افراد کمک می کند که بتوانند با قیمت مناسب و شرایط عالی خودروی مورد پسند خود را خریداری کنند.

اکثر افرادی که دارای خانواده های پر جمعیت هستند، می توانند از مزایای پژو 405 اقساطی برای خرید خودرو استفاده کنند چون قسمت اتاق داخلی پژو 405 بسیار جادار است و مورد پسند خیلی از خانواده های پر جمعیت می باشد. به همین دلیل همچنان از خرید این خوردو استقبال می شود و از شرایط فروش اقساطی برای خرید پژو 405 استفاده می کنند.

برای آگاهی از شرایط فروش خودروهای 405 اقساطی می توانید با کارشناسان سایا خودرو تماس بگیرید.

 

سایا خودرو

ارتباط با ما

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 118
نمایش همه
علاقه مندی ها ()