فروش اقساطی خودرو که از موفق ترین طرح های اقتصادی در کشور برای خروج کمپانی های خودروسازی داخلی از رکود و توقف تولید می باشد، در طی چند سال اخیر با استقبال بسیار بالایی مواجه شده است، که از مهمترین دلایل آن می توان به روند صعودی افزایش قیمت خودرو و کاهش توان اقتصادی مشتریان اشاره کرد. به این ترتیب نوسانات ارز و افزایش صعودی قیمت خودرو بعد از ثبت قرارداد دیگر مشتریان را خسته و دلسرد نمی کند، و در بازپرداخت آن ها کوچکترین تأثیری نخواهد گذاشت. برای مشاهده تمامی اطلاعات و شرایط خرید اقساطی خودرو داخلی و خارجی می توان به وب سایت این مرکز سایا خودرو مراجعه کرده و  با با کارشناسان این مرکز تماس گرفت. فروش اقساطی خودرو داخلی و خارجی در شرکت های لیزینگ خودرو با یک ساختار کلی و منظم به انجام می رسد و متقاضیان می توانند انواع خودروهای مورد علاقه خود را با رتوجه به اعتبارات و توان مالی خود انتخاب کرده و خریداری نمایند.

قیمت فروش اقساطی خودرو

 سایا خودرو ، فروش اقساطی را به صورت تحویل فوری نیز فراهم کرده است و از این جهت بسیار مورد توجه می باشد. قیمت فروش اقساطی خودرو مانند فروش اقساطی سایپا با توجه به موارد بسیار زیادی محاسبه و تعیین می شود که از مهمترین آن ها می توان به نوع و مدل خودروی انتخابی، مبلغ پیش پرداخت، تعداد اقساط، نرخ تورم و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، که در شرکت های مختلف لیزینگ متفاوت است، و هر شرکتی بسته به سیاست ها و اعتبارات خود این خودروها را با قیمتی مشخص وارد بازار می کنند.

خرید اقساطی انواع برند های خودرو

 در خرید اقساطی خودرو برند های خودرو، ایران خودرو و سایپا متقاضیان زیادی دارند علت این امر آن است که خودروهای داخلی در مقایسه با خودرو های خارجی مقرون به صرفه تر هستند چرا که علاوه بر مصرف سوخت پایین هزینه های تعمیر و نگهداری پایین تری نیز دارند از جمله خودروهای پر تقاضای برند ایران خودرو می توان به پژو پارس، پژو ۲۰۶، پژو۴۰۵ و موارد دیگر اشاره کرد.

سایا خودرو

ارتباط با ما

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 116
نمایش همه
علاقه مندی ها ()