ایمنی صنعتی و  استفاده از تجهیزات حفاظت شخصی P.P.E  در مشاغل پرخطر و صنعتی مانند کارخانه های پتروشیمی، مشاغل ساختمانی، برق کشی صنعتی، معادن و غیره  طبق قانون به الزامات اصلی اجرای کار در این مراکز تبدیل شده است. این تجهیزات شامل انواع کلاه ایمنی، لباس کار، کفش کار، عینک ایمنی، دستکش ایمنی و غیره می شود و در برخی مشاغل تمامی آن ها و در برخی دیگر تنها چند مورد از آن ها مورد استفاده قرار می گیرند. برای خرید کلاه ایمنی حتما به کیفیت آن دقت نمایید.

انواع کلاه ایمنی در شمار مهمترین تجهیزات حفاظت شخصی قرار دارد، که از سر و گردن کارکنان صنایع کارگاهی و صنعتی در برابر ضربات، جریان برق و ضربات احتمالی محافظت می کند، این محصولات را برحسب تکنولوژی ساخت و ضریب امنیتی آن ها در گروه های مختلف دسته بندی می کنند، و صنعتگران مطابق با نوع نیاز و ریسک های مجموعه صنعتی خود، نمونه ای از آن ها را برای کارکنانشان انتخاب می کنند. علاوه بر ویژگی های امنیتی این نوع از تجهیزات ایمنی از انواع کلاه ایمنی برای نظم سازمانی و دسته بندی کارکنان مختلف نیز استفاده می شود به عنوان مثال می توان به انواع کلاه سفید یا کلاه مهندسی، کلاه زرد (پرسنل اصلی کارگاه)، کلاه قرمز نیروی آتش نشانی، کلاه آبی مهندسین برق و  غیره اشاره کرد، که در مجموعه  های اقتصادی معتبر به این ترتیب مورد استفاده قرار می گیرد. خرید تجهیزات ایمنی را ارزان انجام دهید.

کلاس ایمنی، نوع متریال مصرفی، برند سازنده و کیفیت طراحی و تولید از جمله عوامل مهم و تأثیر گذار در قیمت کلاه ایمنی استاندارد می باشند، که با مراجعه به مراکز معتبر و نمایندگی های فروش آنلاین کلاه ایمنی مانند مجموعه رادین ایمن به راحتی و بدون واسطه می توان انواع کلاه ایمنی را با پایین ترین قیمت خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد.در مجموعه معتبر رادین ایمن می توان انواع کلاه ایمنی را در کلاس های مختلف امنیتی و برندهای معتبر داخلی و خارجی با مناسب ترین قیمت خریداری کرد و  از بابت کیفیت و اصالت کالا آسوده خاطر بود، زیرا  این مرکز امکان مرجوعی محصولات را در صورت عدم رضایت از آن ها برای مشتریان فراهم کرده است.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 191
نمایش همه
علاقه مندی ها ()