دستکش کار دارای انواع گوناگونی چون  دستکش کار نیتریلی و لاستیکی، دستکش ضد برش و کف مواد و دستکش چرمی می باشد. دستکش ضد برش همان طور که از نامش مشخص است در برابر بریدگی و پارگی بسیار مقاوم هستند. از مزایای خرید دستکش کار ضد برش می توان به مقاومت آن در دمای بالا و حرارت و احتراق، محافظت در برابر فلزات مذاب و مقاومت در برابری بریدگی اشاره کرد. این نوع دستکش ها را میتوان در مشاغلی مانند پالایشگاه ها، صنایع ساختمانی و آزمایشگاه ها استفاده کرد. دستکش کار چرمی نوع دیگری از این دستکش های کار میباشد. چرم یک نوع ماده طبیعی است که با دمای محیط سازگاری دارد. ضخامت بالای چرم، مقاومت آن در برابر گرما و رطوبت از جمله ویژگی هایی است که آن را برای ساخت دستکش کار ، مناسب کرده است. دستکش کار چرمی به دلیل ضخامت بالایی که دارد مانع ورود اجسام تیز به دست میشود. دستکش کار چرم به دلیل خاصیت چرم در برابر حرارت مقاوم میباشد و به همین دلیل استفاده از آن در مشاغلی مثل جوشکاری مناسب است و همچنین در مشاغلی مانند تراشکاری و ریخته گری که با اجسام نوک تیز و حتی داغ سرو کار داریم نیز مناسب میباشد.

دستکش کار نیتریلی مانند دستکش های لاتکس قابلیت کشسانی بالایی دارد. دستکش کار نیتریلی در مقایسه با دستکش های لاتکس و وینیل مقاومت بیشتری در برابر پارگی و سوراخ شدن دارد .از جمله مهمترین ویژگی این نوع دستکش میتوان به کاهش حساسیت های پوستی اشاره کرد. دستکش کار نیتریلی از لاستیک مصنوعی ساخته شده است و یکی از پر کاربرد ترین دستکش های پلاستیکی میباشد که نه تنها در مصارف پزشکی و بهداشتی بلکه در زمینه های شیمیایی و صنعتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. برای اطلاع از قیمت کفش ایمنی می توانید به سایت فروشگاه رادین ایمن مراجعه کنید.

دستکش نیتریل که برای مصارف پزشکی به کار میرود معمولا به رنگ آبی میباشد و نسبت به سایر دستکش ها دارای ضخامت کمتری است. این نوع دستکش کار واکنش های آلرژیک و بروز حساسیت را در افراد کاهش میدهد. قیمت دستکش کار هم با توجه به ترکیبات مصرفی، درجه امنیتی و کیفیت تولید آن ها متفاوت است، و با مراجعه به مرکز رادین ایمن می توان انواع دستکش های کار را با قیمتی مناسب تر خریداری کرد.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 181
نمایش همه
علاقه مندی ها ()