تجهیزات ایمنی همان طور که از نام آن ها هم پیداست شامل یک پکیج کامل از تمامی لوازم ایمنی افراد در محیط های کاری و اقتصادی می باشد، این لوازم شامل انواع کلاه ایمنی، کفش ایمنی، لباس کار، عینک ایمنی، گوش گیر، دستکش کار و غیره می باشد.  

قیمت تجهیزات ایمنی

قیمت فروش تجهیزات ایمنی  از مهمترین مواردی است که در انتخاب های افراد تأثیر می گذارد، قیمت این محصولات با افزایش سطح کیفیتی و دوام آن ها رابطه ی مستقیمی دارد و به موازات یکدیگر افزایش یا کاهش پیدا می کند. لازم به ذکر است که قیمت تجهیزات ایمنی با برندهای داخلی به دلیل عدم اعمال هزینه های حمل و نقل، گمرک و غیره بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد، به عنوان مثال می توان به انواع دستکش استادکار اشاره کرد، که به دلیل قیمت مناسب و کیفیت و دوام بالا طرفداران بسیار زیادی دارد. اما از دیگر آپشن های تعیین قیمت انواع تجهیزات ایمنی می توان به  کیفیت بالای تولید، برند سازنده، نوع متریال مصرفی، سبک طراحی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. 

مجموعه معتبر رادین ایمن از بنام ترین مراکز فروش آنلاین تجهیزات ایمنی و فروش عینک ایمنی و.... با مناسب ترین قیمت و به صورت بی واسطه و مستقیم می باشد، که تمامی تجهیزات حفاظت شخصی را می توان از وب سایت فروشگاهی آن با مناسب ترین قیمت خریداری کرد.

فروش تجهیزات ایمنی باکیفیت

مجموعه معتبر رادین ایمن با بیش از یک دهه فعالیت درخشان در صنعتی واردات و فروش تجهیزات ایمنی باکیفیت و بادوام در انواع برندهای داخلی و خارجی همواره در شمار اولین انتخاب های مشتریان می باشد. ضمانت هفت روزه مرجوعی کالا در صورت نارضایتی، تضمین قیمت و کیفیت، ارسال فوری و مطمئن به سراسر کشور از جمله خدمات و امتیازات این مرکز معتبر فروشگاهی برای متقاضیان خرید انواع تجهیزات ایمنی است، که با استقبال بسیار بالایی از جانب مشتریان همراه بوده و شرایط اعتماد طرفین را فراهم ساخته است.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 188
نمایش همه
علاقه مندی ها ()