میز ناهار خوری یکی از وسایل ضروری است که می توانید آن را در هر خانه، رستوران، کافه، هتل، شرکت ها و غیره مشاهده نمائید. همانطور که از نامش مشخص است، ساخت میز ناهار خوری به منظور میل کردن غذا تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. همچنین خرید میز ناهار خوری و قرار دادن آن در بخشی از فضای دکوراسیون سالن پذیرایی و یا آشپزخانه می توان جلوۀ خاصی به دکوراسیون داخلی بخشید و چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

فروشگاه اینترنتی دیجی چوب از جمله مراکز فروش فعال در حوزۀ عرضۀ محصولات چوبی دکوراسیون داخلی منزل در تهران می باشد و با تأسیس فروشگاه اینترنتی، امکان خرید آنلاین میز ناهار خوری و سایر محصولات فروشگاه را با حمل و نقل رایگان در تهران برای مشتریان فراهم می کند.

خرید میز ناهار خوری ارزان

با توجه به کوچک تر شدن فضای آپارتمان و محیط آشپزخانه برای خیلی از افراد امکان قرار دادن میز ناهار خوری بزرگ وجود ندارد. بنابراین میز ناهار خوری کمجا می تواند بهترین گزینه برای چنین خانواده هایی باشد. در حال حاضر می توانید در سطح بازار، انواع میز ناهار خوری مدرن و شیک کم جا را متناسب با تعداد نفرات کم و یا زیاد مشاهده نمائید. بدین وسیله می توانید متناسب با تعداد نفرات اعضای خانواده اقدام به خرید میز ناهار خوری در رنگبندی های مختلف و همچنین ابعاد کم جا و همچنین معمولی نمائید. فروش میز را ارزان انجام دهید.

بر اساس تنوع میز ناهار خوری موجود در بازار، می توانید متناسب با توان مالی و فضایی که به این میز قرار است، اختصاص دهید، اقدام به خرید میز ناهار خوری با قیمت ارزان و یا گران نمائید.

با مشاهدۀ فروشگاه اینترنتی دیجی چوب، می توانید انواع محصولات چوبی خانگی چون انواع میز ناهارخوری، میز عسلی، مبلمان و غیره را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

 

  فروشگاه دیجی چوب

یافت آباد شهرک ولیعصر خیابان آخوندی

  Info@Digichoob.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 248
نمایش همه
علاقه مندی ها ()