خرید اسباب بازی ارزان

کیفیت اسباب بازی به مواد اولیه به کار رفته در آن بستگی دارد و واضح است هر چه مواد اولیه مرغوب تر باشد، قیمت اسباب بازی نیز افزایش می یابد. والدین علاوه بر علاقه کودک باید به رده سنی، ویژگی های روانی کودک و همچنین بودجه خود توجه نمایند. مشخص است که با خرید اسباب بازی ارزان، می توان تعداد بیشتری تهیه کرد و همچنین سرگرمی بیشتری را برای کودک رقم زد. خرید اسباب بازی با برند های خارجی دیزنی لند، مگا بلاکس، پلی موبیل، کوبی و غیره به علت وارداتی بودن نسبت به اسباب بازی های تولید کشور، گران تر است. خرید اسباب بازی را با بهترین کیفیت از این مجموعه انجام دهید. 

مجموعه بازی ساز مارکت که وارد کننده و عرضه کننده انواع اسباب بازی جدید و شیک در مدل های مختلف است، محصولات خود را با رنج قیمتی متفاوت به فروش می رساند. از این رو خریداران محترم می توانند جهت خرید اسباب بازی گروهی ارزان به وبسایت این مجموعه مراجعه نمایند و در بین خیل محصولات این شرکت، محصول خود را انتخاب و تنها با چند کلیک خرید خود را نهایی کنند.

فروش اسباب بازی

مجموعه بازی ساز مارکت با چندین سال تجربه در زمینه واردات و فروش اسباب بازی در برندهای معتبر داخلی و خارجی و عرضه بی واسطه و مستقیم کالا به سراسر کشور با قیمتی بسیار مناسب، در نزد مشتریان از اعتبار و خوشنامی بالایی برخوردار است. برای خرید آنلاین اسباب بازی کافیست به سایت فروشگاهی این مرکز مراجعه کرده و در میان تنوع بالایی از انواع اسباب بازی دخترانه، پسرانه، فکری و ورزشی، محصولات دلخواه خود را انتخاب کرده و نسبت به ثبت سفارش و خرید آنها اقدام نمایید تا کارشناسان این مرکز سفارشات شما را در کوتاه ترین زمان ممکن و همراه با گارانتی اصالت کالا آماده کرده و ارسال نمایند.

 

فروشگاه بازی ساز مارکت

آدرس : تهران  خیابان پیروزی-نبرد جنوبی-خیابان آهنگ-پلاک 29

ایمیل : info@bazisazmarket.com

شماره های تماس : 02136622863 ، 09125285488

فکس :  02136622873

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 222
نمایش همه
علاقه مندی ها ()