فروش اقساطی خودرو یکی دیگر از روش های خرید اتومبیل در جهان محسوب می شود. همانطور که می دانید عموم افراد توانایی مالی نسبت به خرید نقد ماشین ندارند و ارائه خدمات فروش اقساطی خودرو می تواند بستر مناسبی برای اقشار مختلف جامعه با سطح درآمد متوسط و رو به پایین فراهم کند، که بتوانند خودروی مورد پسند خود را با قیمت مناسب خریداری کنند.

برای آگاهی از قیمت و نحوۀ استفاده از خدمات فروش اقساطی خودرو های داخلی و خارجی می توانید با کارشناسان فروش شرکت فرنام خودرو تماس بگیرید.

فروش اقساطی خودرو با بهترین شرایط

همانطور که می دانید شرکت های معتبری در داخل و خارج از کشور انواع اتومبیل با کیفیت بالا و امکانات قابل قبول تولید و به بازار عرضه می کنند. بنابراین عموم افراد با سلایق مختلف می توانند از شرایط فروش اقساطی خودرو برای تأمین اتومبیل مورد نیاز خود استفاده نمایند. شرایط پرداخت اقساط بلند مدت و کوتاه مدت در کنار زمان تحویل سریع خودرو از مهمترین امکاناتی است که افراد می توانند از این موقعیت در جهت خرید اقساطی خودرو با شرایط ایده آل استفاده کنند و تحت فشار مالی زیاد قرار نگیرند. فروش اقساطی خودرو تنها اختصاص به یک شرکت خودروسازی خاص ندارد و تمام شرکت های سازنده و عرضه کنندۀ اتومبیل از ارائه خدمات فروش اقساطی خودرو به منظور تأمین اتومبیل مورد نیاز خود استفاده می کنند.

البته شرایط فروش اقساطی خودرو مانند شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو متناسب با شرکت های سازنده می تواند متغیر و متفاوت از یکدیگر در نظر گرفته شوند. بنابراین افراد مختلف می توانند با قیمت مناسب و شرایط بازپرداخت عالی و حداقل سود بازپرداخت اقدام به خرید اتومبیل نمایند.

شرکت فرنام خودرو اینجاست که به شما کمک کند تا بتوانید متناسب با توان مالی خود از شرایط فروش اقساطی برای خرید اتومبیل استفاده نمائید.

 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

موبایل: 09386861715 

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 143
نمایش همه
علاقه مندی ها ()