فروش اقساطی جک به فرد کمک می کند که بتواند طی پرداخت اقساط کوتاه مدت و بلند مدت این خودرو را خریداری نمایند. فاکتورهای مهمی برای فروش اقساطی سری جک وجود دارد که خریداران بیش از پیش می توانند این خودرو را خریداری نمایند. شرایط فروش اقساطی جک متناسب با قیمت خودرو در نظر گرفته می شود. به این ترتیب می توانید از این فرصت برای خرید اتومبیل مورد دلخواه خود استفاده نمائید.

فرنام خودرو به عنوان یکی از کمپانی های معتبر در حوزۀ فروش اقساطی اتومبیل در تهران فعالیت می کند و با در اختیار داشتن مشاوران فعال قادر به ارائه بهترین خدمات در خصوص فروش اقساطی خودرو جک و سایر محصولات کرمان موتور و دیگر شرکت های خودروسازی داخلی به مشتریان گرامی می باشد.

خدمات فروش اقساطی سری جک

با توجه به ویژگی هایی که خودروهای هم خانوادۀ جک دارند، شرکت های عرضه کنندۀ خودرو شرایط فوق العاده فروش اقساطی جک را با پرداخت اقساط کوتاه مدت و بلند مدت در اختیار مشتریان قرار داده اند. به این ترتیب می توانید از این فرصت برای تهیه خودروی شاسی بلند استفاده نمائید.

افرادی که علاقه مند به خودرو شاسی بلند هستند، می توانند از خدمات فروش اقساطی جک با شرایط تحویل فوری استفاده نمایند. در این صورت خریدار با پرداخت پیش قسط می تواند در مدت زمان کوتاهی خودروی خود را تحویل گرفته و الباقی مبلغ خودرو را طی اقساط تعیین شده در قرارداد پرداخت نماید.

با افزایش روزبروز قیمت خودرو در سطح بازار، استفاده از خدمات  فروش اقساطی خودرو بلند مدت جک S5 و یا S3 برای خریداران صرفه جویی اقتصادی دارد چون همان ابتدای قرارداد خودروی خریداری شده را تحویل می گیرد و برای افراد بسیار حائز اهمیت می باشد.

فرنام خودرو یکی از مجموعه های فعال در عرصۀ ارائه تسهیلات ویژه فروش اقساطی سری جک در سراسر کشور می باشد.

 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

موبایل: 09386861715 

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 144
نمایش همه
علاقه مندی ها ()