قیمت تیرآهن به مشخصات فنی و ظاهری این محصول بستگی دارد. تولید و عرضۀ تیر آهن بر اساس چنین مشخصاتی صورت می گیرد و نقش بسزایی بر روی قیمت تیرآهن و همچنین طراحی و طول عمر سازه های ساختمانی دارد. به دلیل اهمیت کاربرد تیرآهن در عملیات ساختمان سازی، نیاز به توجه ویژه و بررسی دقیق نکات برای خرید آهن آلات ساختمان است.

بازرگانی میران آهن توسط یکی از اعضای هیئت مدیرۀ شرکت تعاونی آهن و فولاد استان تهران به نام آقای سید کاظم حسینی، بیش از 35 سال است که راه اندازی شده است که عرضه کنندۀ آهن آلات به شکل مفتول، تیرآهن، نبشی، پروفیل و غیره در تهران می باشند. برای اطلاع از قیمت انواع تیرآهن به سایت مراجعه کنید.

مهمترین نکات قیمت تیرآهن

مهمترین نکات قیمت تیرآهن مرتبط به سایز طول جان و بال تیر، سایز صافی تیغه تیر و طول تیغه داخلی تیر آهن می شود. نیاز به ذکر است که قیمت تیرآهن IPE، تیر آهن INP و تیر آهن IPB متفاوت از یکدیگر تعیین می شوند.

تیرآهن IPE که بر اساس استاندارد اروپا و ایران ساخته می شوند، بیشترین کاربرد را در داخل کشور دارد و از نظر شکل ظاهری دارای بال های ابتدایی و انتهایی با ضخامت یکسان است، علاوه بر آنکه سایز هر بال تیرآهن نصف سایز جان تیر می باشد.

پیش از مراجعۀ حضوری به مراکز عرضۀ آهن آلات می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی لیست قیمت انواع تیرآهن و قیمت انواع قوطی را دریافت کنید. پس از بررسی دقیق مشخصات فنی آنها و متناسب با نیاز خود، بهترین نوع تیر آهن را خریداری کنید.

تولید تیرآهن INP بر اساس استاندارد چین و روسیه صورت می گیرد و شکل ظاهری این نوع تیر آهن به نحوی است که ابتدای تیر نازک است و در انتها ضخیم می شود.

برای دریافت مشاورۀ رایگان در خصوص خرید و قیمت تیرآهن می توان با بازرگانی میران آهن ارتباط برقرار کنید.

بازرگانی میران آهن 

ایمیل: info@miranahan.com

تلفن همراه: 09121081057

تلفن تماس: 02166670609 - 02166674482 - 02166674483

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 246
نمایش همه
علاقه مندی ها ()