جوشکاری در ارتفاع از دیگر خدماتی است که با عنوان کار در ارتفاع توسط برخی از شرکت ها به متقاضیان ارائه داده می شود. همانطور که می دانید خیلی از مواقع نیاز به عملیات جوشکاری در ارتفاع است، تا بدین وسیله بتوانند نصب حفاظ پنجره، تراس، نصب کولر، نصب پنجره، حلقه های گلدان، نصب تابلو تبلیغاتی و غیره را با استفاده از دستگاه جوش انجام دهند. اجرای جوشکاری در ارتفاع نیز همانند سطح زمین به روش های مختلفی چون جوشی مقاومتی، جوش قوسی و لیزری صورت می گیرد. بنابراین افرادی که برای انجام جوشکاری نمای ساختمان انتخاب می شوند، باید مهارت های لازم در خصوص اجرای روش های مختلف جوشکاری داشته باشند تا بتوانند در مدت زمان کوتاهی این عملیات را انجام دهند.

گروه نماروز یکی از مجموعه هایی است که به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ ارائه خدمات ساختمانی در ارتفاع در تهران فعالیت می کند و با بهره گیری از نیروی پرسنل مجرب و همچنین تجهیزات پیشرفته قادر به ارائه بهترین خدمات کار در ارتفاع چون انجام جوشکاری در ارتفاع برای نمای ساختمان می باشند.

انجام جوشکاری در ارتفاع با طناب

کلایمر، داربست، بالابر، طناب و ... برخی از انواع وسایلی هستند که امکان کار در ارتفاع را برای افراد میسر می سازد. بدین وسیله افراد متناسب با میزان مهارت و همچنین حجم کار جوشکاری می توانند از هر کدام از وسایل برای اجرای جوشکاری در ارتفاع استفاده کنند ولی جوشکاری در ارتفاع با طناب به فرد انعطاف پذیری بیشتری می دهد. به دلیل دسترسی بهتر به قسمت های مختلف ساختمان است که به جوشکار می دهد. پوشاندن درز انقطاع نمای ساختمان را با بهترین کیفیت انجام دهید.

هزینۀ جوشکاری در ارتفاع نیز بر اساس حجم جوشکاری، روش و همچنین نحوۀ انجام جوشکاری بستگی دارد. به طور معمول پیش از انجام کار جوشکاری، محل مورد نظر توسط کارشناس مربوطه بررسی می شود و سپس هزینۀ اجرای آن مشخص می شود.

جهت اطلاع از قیمت اجرای جوشکاری در ارتفاع می توانید با گروه نماروز تماس بگیرید.

 گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 167
نمایش همه
علاقه مندی ها ()