پوشاندن درز انقطاع به دلیل وجود فضای خالی که بین دو ساختمان در نظر گرفته می شود، لازم و ضروری است. هدف از در نظر گرفتن درز انقطاع نمای ساختمان این است که بتوانند از گسترش بیش از اندازۀ لرزش و ارتعاشات ساختمان ها به یکدیگر جلوگیری نمود. بنابراین از نظر مهندسی فضای مورد نیاز هنگام ساخت و ساز ساختمان در نظر گرفته می شود. با توجه به فضای خالی که ایجاد می شود، محیطی برای شیوع آلودگی و ایجاد لانۀ حیوانات و مواردی از این قبیل بوجود می آید. بنابراین شاهد اجرای پوشاندن درز انقطاع با مصالح ساختمانی مناسب می باشیم.

گروه نماروز چندین سال است که با هدف ارتقاء کیفیت فنی و مهندسی مجموعۀ خود، اقدام به جمع آوری پرسنل مجرب و حرفه ای نموده است و قادر به ارائه هر گونه خدمات کار در ارتفاع برای ساختمان می باشد. اجرای پروژه های پوشاندن درز انقطاع ساختمان نیز جزء یکی دیگر از خدمات این مجموعۀ با سابقه محسوب می شود.

اجرای پوشاندن درز انقطاع با طناب

درز انقطاع ساختمان یکی از کارهای فنی مهندسی است که هنگام ساخت و ساز بین دو ساختمان در نظر گرفته می شود. با توجه به محل درز انقطاع و نوع مصالح ساختمانی که در نظر گرفته می شوند، امکان اجرای پوشاندن درز انقطاع با طناب نیز فراهم می باشد. نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را در کمترین زمان انجام دهید. 

همانطور که می دانید تنوع مصالح ساختمانی بسیار است و هر کدام از آنها دارای یک سری معایب و مزایا هستند که افراد متخصص آگاهی کامل نسبت به این مسئله دارند و از مناسب ترین مصالح برای پوشاندن درز انقطاع استفاده می کنند. ورق های سبک گالوانیزه به دلیل قیمت ارزان و رنگ پذیری و همچنین قابل شستشو بودن آن به عنوان بهترین مصالح به منظور پوشاندن درز انقطاع به کار برده می شوند. در صورت نیاز به چنین خدماتی می توانید با گروه نماروز تماس بگیرید.

  

 گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 147
نمایش همه
علاقه مندی ها ()