جوهر سابلیمیشن از رایج ترین و مهمترین مرکب هایی است که در جهت استفاده در داخل دستگاه های چاپ به کار برده می شوند. انواع جوهر سابلیمیشن تولید شده و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شود .

کاربرد اصلی جوهر  های سابلیمیش برای دستگاه های چاپ کاغذ و پارچه می باشد که امروزه اهمیت کاربرد آنها را می توان در صنعت چاپ مشاهده کرد. خرید جوهر سابلیمیشن به دلیل ویژگی های ساختاری که دارد، مورد استقبال صنعت گران در حوزۀ چاپ قرار گرفته است چون هنگام استفاده از جوهرهای سابلیمیشن، مرکب کمتری جذب کاغذ می شود و بسیار مقرون به صرفه می باشد.

شرکت فرارنگ تبلیغ بیش از پانزده سال راه اندازی شده است و توانسته به عنوان یکی از اولین شرکت هایی باشد که در ایران انواع دستگاه چاپ بنر و فلکسی شرکت ویت کالر را تأمین نموده و در اختیار مشتریان قرار می دهد. همچنین در لیست محصولات این کمپانی، فروش انواع جوهر سابلیمیشن را در رنگ بندی های مختلف می توان مشاهده نمود.

نکات مهم خرید مرکب سابلیمیشن

پیش از خرید جوهر سابلیمیشن چاپ پارچه نیاز است که نکات مهمی را در رابطه با ویژگی های بارز جوهر سابلیمیشن در نظر بگیرید که ماندگاری بالایی داشته باشد.

داشتن کیفیت رنگ، غلظت مناسب جوهر و سازگاری با هد دستگاه چاپ سابلیمیشن از جمله موارد قابل توجهی است که در بر روی کیفیت چاپ تأثیر مستقیم دارد. بنابراین پیش از خرید این جوهر باید مد نظر داشته باشید. جنس و گرماژ کاغذ سابلیمیشن و همچنین پروفیل رنگی که در کامپیوتر به کار برده می شوند نیز از جمله عوامل مهمی هستند که در ماندگاری رنگ چاپ شده بر روی کاغذ بسیار تأثیر گذار می باشند.

برای آگاهی از قیمت انواع جوهر سابلیمیشن با برندهای معتبر می توانید از وب سایت رسمی شرکت فرارنگ تبلیغ دیدن فرمائید و سفارش لیست قیمت محصولات را از کارشناسان فروش دریافت کنید.

  شرکت فرارنگ تبلیغ 

     تلفن :  50 50 6656 -021  ( خط ویژه ) 

   فکس : 73 42 6656 -021 

 تلگرام : 2268 201 0902       کانال تلگرام :  https://telegram.me/FaraRangCo          

  ایمیل :  Info@FaraRang.com  

 پیج رسمی اینستاگرام :  https://www.instagram.com/fararang_tabligh/    

  دفتر مرکزی : تهران - خیابان ستارخان -خیابان باقرخان - پلاک 99 - واحد 5 و 6

      انبار مرکزی : کیلومتر 8 جاده مخصوص کرج - شهرک استقلال    

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 263
نمایش همه
علاقه مندی ها ()