شماره سیم از دیگر تجهیزاتی است که از مزایای آن در جهت شناسایی و علامت گذاری سیم و کابل در جعبه های سیم کشی برقی و مخابرات بهره گرفته می شوند. به این ترتیب انواع شماره سیم تولید شده و در سطح جهانی به صورت استاندارد مورد استفاده قرار گرفته می شود. هر کدام از انواع شماره سیم دارای ویژگی های ظاهری و ساختاری هستند که بر اساس نوع کاربری می توانید آنها را خریداری کرده و استفاده نمائید. نکتۀ مهمی که در رابطه با خرید شماره سیم وجود دارد، داشتن ابعاد و سایز استاندارد است که قابل استفاده باشد.

شرکت پارتکس یکی از بزرگ ترین مراکز فروش شماره سیم استاندارد در رنگ بندی و اندازه های مختلف در سراسر کشور می باشد. لذا در صورت عدم آگاهی نسبت به انتخاب و خرید مناسب ترین شماره سیم می توانید با کارشناسان فروش پارتکس ایران تماس بگیرید.

فروش انواع شماره سیم استاندارد

شماره سیم شفاف، شماره سیم جیب دار و شماره سیم حلقوی از جمله انواع شماره سیم استاندارد موجود در بازار هستند. بنابراین تکنسین های اجرای نقشه های سیم کشی برق و مخابرات به کمک شماره های سیم به سهولت می توانند هر کدام از کابل ها را پیدا نموده و بدین وسیله عیب یابی راحت تری خواهد داشتم. همچنین سرعت راه اندازی سیتم کاهش پیدا می کند.

هنگام خرید شماره های سیم مانند خرید شماره سیم تیوبی باید توجه داشته باشید که نسبت به دمای بالا و کم مقاومت بالایی داشته باشند. البته با توجه به محل به کارگیری آنها، انواع شماره سیم با مقاومت حرارتی پایین و بالا ساخته و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شوند.

شرکت پارتکس ایران، فروش انواع شماره سیم، شماره کابل و غیره را با مشخصات فنی استاندارد و قیمت ارزان انجام می دهند. برای دریافت لیست قیمت انواع شماره سیم می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید.

 

 شرکت پارتکس سوئد 

آدرس : تهران ، یزرگراه اشرفی اصفهانی، خیابان 35 متری گلستان (مخبری)، بعد از میدان عدل، پلاک 73،ساختمان فرشاد . واحد 1

تلفن : 46133264     تلفن همراه : 09101520068   

پست الكترونيك: info@partex.ir

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 229
نمایش همه
علاقه مندی ها ()