کفش زنانه تنوع بالایی دارد و بانوان می توانند متناسب با شرایط و موقعیت های مختلف، خرید مناسب ترین کفش زنانه را انجام دهند. کفش زنانه اسپرت، کفش زنانه ورزشی، کفش زنانه پرسنلی و اداری برخی از انواع کفش زنانه موجود در بازار می باشند که دارای مدل های متنوع می باشند. همانطور که می دانید پا به عنوان قلب دوم شناخته می شود و سلامت نگه داشتن آن از اهمیت بالایی برخوردار است. در نتیجۀ آن افراد باید هنگام  خرید کفش زنانه نسبت به این نکته توجه داشته باشند و از خرید کفش تنگ که پا را تحت فشار قرار می دهد ممانعت کنند.

  تولیدی کفش آرمیس یکی از بزرگ ترین مجموعه های تولید کننده در عرصۀ تولید انواع کفش زنانه و مردانه در ایران می باشد که توانسته محصولات متنوعی را متناسب با قشر جوان به بالات تولید و به بازار عرضه کنند.

فروش کفش زنانه با قیمت ارزان

همانطور که می دانید فروش کفش زنانه توسط شرکت تولیدکننده با قیمت ارزان تر صورت می گیرد. علاوه بر آنکه قیمت کفش زنانه که محصول داخل باشد به نسبت به برند خارجی بسیار ارزان می باشد. بنابراین بانوان می توانند متناسب با محل کار، مجلس و یا محیط بیرون اقدام به خرید بهترین کفش زنانه پرسنلی، اسپرت، مجلسی و غیره نمائید.

برای خرید کفش زنانه مانند فروش کفش پیاده روی زنانه توجه داشتن به کفۀ طبی لازمۀ کفش استاندارد می باشد. در واقع توصیه می شود، برای آنکه پا تحت فشار قرار نگیرید، اقدام به خرید کفش استاندارد نمائید که از نظر پاشنه، جنس و ابعاد تمام نکات استاندارد در آن در نظر گفته شده باشد. همچنین متناسب با کفش زنانه اسپرت و ورزشی، سیستم تهویۀ درستی داشته باشد که پا داخل کفش عرق زیادی نداشته باشد و حالت کسالت آوری برای پا بوجود نیاورد.

تولیدی کفش آرمیس به عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ در ایران فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرده است و توانسته انواع کفش زنانه و مردانه استاندارد تولید و عرضه به سراسر کشور داشته باشد.

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۵-۰۲۱

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 209
نمایش همه
علاقه مندی ها ()