سیم خاردار تبری به دلیل سبک طراحی تیغه های روی سیم خاردار نامگذاری شده است. به طور کلی سیم خاردار تبری در دو دسته بندی حلقوی و تیغه ای تولید و عرضه می شوند. بنابراین متناسب با موقعیت و محل نصب حصار می توانند با بهترین قیمت،  خرید سیم خاردار تبری  را انجام دهند. با استفاده از سیم خاردار به سهولت می توان با حداقل هزینه، فضای زیادی از محوطه را محصور نمود و بدین وسیله از عبور افراد به منظور تجاوز به حریم شخصی جلوگیری نمود. در واقع سیم خاردار حالت بازدارنده دارد و افراد کمتر جرأت برای نفوذ به محوطه خواهند داشت.

فعالیت حرفه ای شرکت حصار سیم در زمینۀ تولید و پخش انواع سیم خاردار تبری برای حفاظت از دیوار و محوطۀ باز می باشد. این مجموعه با راه اندازی وب سایت رسمی حصار سیم، امکان سفارش دهی اینترنتی سیم خاردار را با قیمت ارزان برای متقاضیان در سراسر کشور مهیا نموده است.

فروش سیم خاردار تبری و کاربرد آن

همانطور که گفته شد، فروش سیم خاردار تبری در کنار فنس صورت می گیرد، با این تفاوت که سیم خاردار حالت بازدارنده دارد و برخورد موجودات زنده می تواند آسیب های جدی به آنها وارد کند. در نتیجه برای حفظ حریم شخصی و افزایش امنیت ساختمان ها و محوطه های باز از ویژگی های سیم خاردار استفاده می شود.

سیم خاردار تبری بر روی دیوار ساختمان های مسکونی و اداری و همچنین باغ ویلا نیز به کار برده می شود. به همین دلیل کنار محوطه های نظامی، فرودگاه، ریل شهری، مکان های پرخطر و امنیتی از سیم خاردار استفاده می شود. علاوه بر آنکه برای مرزبندی در امور کشاورزی و دامپروری نیز سیم خاردار تبری خریداری و نصب می شود.

شرکت حصار سیم مفتخر است که تا کنون توانسته به صورت تخصصی در زمینۀ تولید و عرضۀ مستقیم انواع سیم خاردار تبری با بهترین قیمت در ایران به فعالیت خود ادامه دهد.

 

آدرس: ارومیه - شهرک صنعتی فاز دو توسعه - بلوار مهارت - پلاک 11

شماره تماس: 04433744991

تلفن همراه: 09143411954

فکس: 04433744992

تلگرام و واتس آپ: 09019138799

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 225
نمایش همه
علاقه مندی ها ()